صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / دستگیری ۴۰۰ نفر در ۳۵ پرونده بزرگ اقتصادی
دستگیری ۴۰۰ نفر در ۳۵ پرونده بزرگ اقتصادی

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد

دستگیری ۴۰۰ نفر در ۳۵ پرونده بزرگ اقتصادی

کسب و کار نیوز - فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: بالغ بر ۳۵ پرونده بزرگ و کلان اقتصادی را با همکاری دادستانی به مرحله اجرا گذاشتیم و با قاطعیت ۴۰۰ نفر از این افراد را دستگیر کردیم.

سردار حسین رحیمی همزمان با هفته ناجا در مراسم صبحگاه پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: ما هفته نیروی انتظامی را با «شعار پلیس هوشمند امین مردم» آغاز کردیم و سال جدید کاری پلیس از این هفته با این شعار آغاز می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: پلیس هوشمند یعنی حرکت سریع پلیس برای بهره مندی از خدمات هوشمند و آی تی برای ارایه خدمات نوین،

البته هم اکنون نیز پلیس تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار دارد.
فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس امین مردم است و از نقطه صفر مرز تا قلب کشور امین و امانت دار مردم است اظهار کرد: ما در مسیر خدمت رسانی و استقرار نظم امنیت و آرامش سر از پا نمی‌شناسیم و آنچه در توان داریم را ارایه می کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در بیش از ۳۰ نقطه پرخطر و آسیب‌دیده در تهران انضباط برقرار کنیم، گفت: در شوش، مولوی، هرندی، دروازه غار و سایر نقاط شهر تهران گام های بزرگی را در زمینه پاکسازی و امن سازی این نقاط برداشتیم. همچنین در راستای امن‌تر کردن شهر و سخت کردن محیط برای مجرمان طرح‌های مختلفی را اجرا کردیم.

وی ادامه داد: دو طرح «کاشف» و «صاعقه» از سوی پلیس آگاهی در حال برگزاریست و طرح «اقتدار» که هدفش برخورد با مزاحمین نوامیس است از سوی پلیس امنیت و طرح «رعد» از سوی پلیس پیشگیری و طرح «ظفر» از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود که ۲۳۰ نقطه تهران در طرح ظفر پاکسازی کرد.

سردار رحیمی گفت: بالغ بر ۳۵ پرونده بزرگ و کلان اقتصادی را با همکاری دادستانی به مرحله اجرا گذاشتیم و با قاطعیت ۴۰۰ نفر از این افراد را دستگیر کردیم.

به گفته وی، دستگیری مجرمین در فضای مجازی بیش از ۱۳۰ درصد افزایش یافته و در کنار این موارد اقدامات ایجابی و فرهنگ سازی را هم داشته ایم.

وی افزود: در بخش مشاوره و مددکاری نیز با ایجاد ۱۱ مرکز مشاوره در ۱۱ سرکلانتری و ۸۴ مرکز مددکاری توانستیم خدمات لازم را توسط همکاران ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی پایتخت در خاتمه با بیان اینکه طی دو سال متوالی بر اساس رای و نظر مردم پلیس تهران رتبه برتر را در بین دستگاه های خدمتگزار کسب کرده است، گفت: طی دو سال گذشته سهم تهران از وقوع جرایم از ۲۹ درصد را به ۲۱ رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.