صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۶ میلیون مرسوله پستی در استان مرکزی جابه‌جا شد
۶ میلیون مرسوله پستی در استان مرکزی جابه‌جا شد

سرپرست اداره کل پست استان مرکزی گفت

۶ میلیون مرسوله پستی در استان مرکزی جابه‌جا شد

کسب و کار نیوز - سرپرست اداره کل پست استان مرکزی گفت: ۶ میلیون مرسوله پستی در سال جاری از سوی ۳۲۷ واحد پستی این استان جابه‌جا شد.

«محمدرضا عباسی» روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته پست(۱۵ تا ۲۱ مهرماه) در جمع اصحاب رسانه،  افزود: ۳ میلیون مرسوله پستی امسال به استان واردشده و به همین میزان نیز مرسوله ارسالی از استان بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی اظهار داشت: ترافیک مرسوله‌های وارده وارده و ارسالی پستی استان نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل پست استان مرکزی گفت: سرویس پست لجستیک از خدمات این اداره است که در کنار سایر خدمات  فعال است و با ۲۰ شرکت تولیدی در این راستا  قرارداد منعقد شده و هرماه چهار هزار مرسوله در استان جمع‌آوری و در مقصد توزیع می‌کند.

عباسی افزود: گسترش خدمات پست لجستیک  به شرکت‌ها و دستگاه اجرایی مرتبط  برنامه اولویت‌دار پست در این استان است.

وی اظهار داشت: مقاومت سازمان‌ها در واگذاری خدمات به پست و شکل‌گیری برخی شرکت‌ها به‌عنوان رقیب از جمله مشکلاتی است که پست استان مرکزی با آن مواجه است.

سرپرست اداره کل پست استان مرکزی در ادامه گفت: ۱۵۰ هزار کارت سوخت به استان وارد شده که ۱۰ هزار کارت به‌علت نقص آدرس و حاضر نبودن گیرنده در باجه‌های پستی استان معطل است که از متقاضیان درخواست می‌شود برای دریافت کارت سوخت خود به باجه‌های پستی استان مراجعه کنند.

عباسی گفت: جی‌نف از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این استان است که در اراک و ساوه کلید زده شده و در سایر شهرستان ها با اولویت‌بندی در دست اقدام است.

وی اظهار داشت:مراجعان برای ثبت نام کارت ملی هوشمند در باجه های پستی استان  تا ۸۰ درصد  کاهش یافته و هفت باجه در استان برای این خدمت اختصاص داده شده است.

سرپرست اداره کل پست استان مرکزی گفت: دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، غبارروبی گلزار شهدا، تقدیر از مشتریان عمده، همکاران و بازنشستگان و نشست خبری با رسانه ها از جمله برنامه‌های تدارک شده در هفته پست استان مرکزی است.

۳۲۷ واحد پستی در استان مرکزی وجود دارد که ۲۱۱ واحد روستایی، ۱۱۲ واحد شهری و ۹۵ دفتر پیشخوان روستایی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.