صفحه اصلی / اصناف / قیمت شیرینی در بازار باثبات است
قیمت شیرینی در بازار باثبات است

مشکلی در تهیه مواد اولیه در بازار نداریم

قیمت شیرینی در بازار باثبات است

کسب و کار- رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی درباره بازار شیرینی اظهار کرد: هم‌اکنون بازار شیرینی در ثبات است و افزایش قیمتی در شش ماه دوم سال پیش‌بینی نمی‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی بهرمند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی گفت: هم‌اکنون بازار شیرینی در ثبات است و افزایش قیمتی در شش ماه دوم سال نداریم. بهرمند درباره بازار شیرینی اظهار کرد: هم‌اکنون بازار شیرینی در ثبات است و افزایش قیمتی در شش ماه دوم سال پیش‌بینی نمی‌شود. رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی  با اشاره به اینکه مشکلی در تهیه مواد اولیه در بازار نداریم تصریح کرد: شیرینی‌فروشان مواد اولیه را از بازار آزاد تهیه می‌کنند که این امر بستگی به قیمت آن‌ها در بازار دارد. بهره‌مند در ادامه از قیمت شیرینی‌های مصرف در بازار خبر داد و افزود: شیرینی دانمارکی، زبان و پاپیون به قیمت هر کیلو ۲۸ هزار تومان و کیک یزدی به نرخ ۲۱ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی،شیرینی فروشی و کافه قنادی در ادامه یادآوری کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می‌توانند با شماره تلفن اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹-۶۶۹۴۴۴۱۱ مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. بهرمند با تاکید بر اینکه شیرینی جزو اقلام ضروری خانوار به شمار نمی‌رود اظهار کرد: از این رو صلاح نمی‌دانیم که قیمت از رقم کنونی بالاتر رود؛ چرا که این امر منجر به از دست دادن مشتریان خواهد شد.

لازم به ذکر است، افزایش تولیدات صنعتی شیرینی‌جات و بیسکویت‌های متنوع مزید بر علت شده تا به‌صورت شدیدی کسب‌وکار این صنف که زمانی رونق آن زبانزد خاص و عام بود کمرنگ و تضعیف شود و بالتبع بازخورد آن در کاهش میزان تولید و تعدیل نیرو‌های فعال در کارگاه‌های قنادی غیرقابل انکار است و نباید این واقعیت را از نظر دور داشت که با افت رونق کسب و کار این صنف، بسیاری از حوزه‌های دیگر همچون تولید آرد شیرینی، شکر و… نیز تضعیف خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید

به گزارش کسب و کار نیوز؛  امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.