صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / سازنده کامپیوترهای شخصی آمریکا ۹ هزار نیروی کار خود را تعدیل می‌کند
سازنده کامپیوترهای شخصی آمریکا ۹ هزار نیروی کار خود را تعدیل می‌کند

سازنده کامپیوترهای شخصی آمریکا ۹ هزار نیروی کار خود را تعدیل می‌کند

کسب و کار- شرکت آمریکایی سازنده کامپیوترهای شخصی HP اعلام کرد حدود ۷ هزار تا ۹ هزار شغل خود را از طریق اخراج کارکنان و بازنشستگی زودهنگام داوطلبانه کاهش می دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت آمریکایی سازنده کامپیوترهای شخصی HP اعلام کرد ۱۶ درصد از نیروی کار خود را کاهش می دهد. این اقدام طبق طرح تجدید ساختار این شرکت با هدف کاهش هزینه ها صورت می گیرد. این شرکت حدود ۷ هزار تا ۹ هزار شغل خود را از طریق اخراج کارکنان و بازنشستگی زودهنگام داوطلبانه کاهش می دهد.

 شرکت HP تخمین می زند این طرح سالانه یک میلیارد دلار تا پایان سال مالی ۲۰۲۰ برایش صرفه جویی داشته باشد. طبق گزارش کمیسیون ارز و اوراق بهادار آمریکا، شرکت اچ‌پی حدود ۵۵ هزار کارمند در سراسر جهان دارد که ۱۶ درصد کاهش خواهد یافت. انریکه لورس، مدیرعامل آینده این شرکت گفت ما در حال انجام اقداماتی جسورانه و قاطع در آغاز فصل بعدی فعالیت‌هایمان هستیم.وی از اول نوامبر ریاست این شرکت را از دیون ویزلر تحویل می گیرد.

 شرکت HP  انتظار دارد حداقل ۳ میلیارد دلار جریان پول نقد  و حداقل ۷۵ درصد سود برای سهامدارانش از طریق افزایش ۱۰ درصدی سود سه ماهه و خرید متقابل سهام در سال مالی ۲۰۲۰ ایجاد کند.این شرکت اعلام کرد انتظار دارد در سال مالی ۲۰۲۰ برای هر سهم ۲٫۲۲ تا ۲٫۳۲ دلار درآمد داشته باشد.HP در گزارش درآمد سه ماهه سوم  ۲۰۱۹ اعلام کرد در سال مالی فعلی درآمدی که از این شرکت انتظار می رود در محدوده ۲٫۱۸ تا ۲٫۲۲ دلار است.سهام شرکت HP در سال جاری تا روز پنج شنبه حدود ۱۰ درصد سقوط کرده بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.