صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / شناسایی ۱۵ اولویت اساسی ناجا

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد

شناسایی ۱۵ اولویت اساسی ناجا

کسب و کار نیوز - جانشین فرمانده ناجا از کاهش 18 درصدی سرقت در یک سال گذشته بویژه در ماه اخیر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در جلسه گزارش‌گیری عالی ستادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، اظهار کرد: نیروی انتظامی به مرحله ای از بلوغ رسیده که آمادگی پاسخگویی به انواع ماموریت های پیش بینی شده و نشده را دارد و تاکنون توانسته ماموریت های متعدد را انجام و رضایت سلسله مراتب را کسب کند.

وی با بیان اینکه پلیس برنامه های خاصی برای طول سال دارد به گونه ای که ۱۵ مورد از اولویت های اساسی را شناسایی کرده است افزود: افق و آینده روشنی برای ناجا متصوریم که ظرفیت های موجود را در راستای تحقق همین موارد متمرکز کرده ایم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش ۵۶ درصدی وقوع سرقت ها تا آذرماه سال ۹۷ گفت:  با توجه به برنامه ریزی های انجام شده وقوع سرقت از دی ماه سال گذشته تا به امروز خصوصا ماه اخیر بطور میانگین کاهش ۱۸ درصدی داشته است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مجموعه فرماندهی غرب استان تهران بحمدالله بویژه در دوره اخیر دارای عملکرد مطلوبی بوده و با تعهدی که سردار” خانچرلی” داشته و با توجه به تجارب ارزشمند وی، امروز شاهد کنترل انواع جرایم و تخلفات هستیم که این خود به فرماندهی های البرز و تهران بزرگ نیز کمک می کند.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مجموعه موفقی است که امیدواریم نتایج حاصل از بازدید و بازرسی های ستاد کل، ما را در انجام ماموریت های پیش رو یاری کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.