چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شاید روزی به لیورپول برگردم
شاید روزی به لیورپول برگردم

لوریس کاریوس:

شاید روزی به لیورپول برگردم

کسب و کار نیوز : لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول، ابراز امیدواری کرد که روزی دوباره به این تیم بازگردد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لوریس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی سابق لیورپول، پس از عملکرد فاجعه‌بارش مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸، در تابستان همان سال به صورت قرضی به بشیکتاش پیوست. او حالا پس از گذشت یک سال از آن اتفاق ابراز امیدواری کرده که روزی دوباره به لیورپول بازگردد.

کاریوس در این باره گفت: “البته که حضور دوباره در لیورپول گزینه‌ای مناسب است. هیچ کس نمی‌داند، شاید من دوباره روزی به آن جا بازگردم.

لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست. وقتی در انگلیس بازی می‌کنید، همواره در کانون توجهات قرار دارید اما من حالا در یک باشگاه فوق‌العاده هستم و در پایان فصل مشخص می‌شود چه اتفاقی رخ خواهد داد.

من حالا دیگر به فینال کیف فکر نمی‌کنم. اکنون نزدیک به دو فصل از آن اتفاقات گذشته است. من یک مصدومیت بد داشتم اما هیچ‌کس در مورد آن صحبت نمی‌کرد. مردم می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند به زبان بیاورند و این موضوعی نیست که من نگرانش باشم.

خوشحالم که لیورپول یک سال بعد از فینال کیف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. آن‌ها امسال نیز یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شوند. من هنوز هم با مربی دروازه‌بانان و برخی بازیکنان لیورپول در تماس هستم.”
کاریوس پس از جدایی از لیوپول هنوز هم آرزوی موفقیت این تیم را دارد. لیورپول هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل سالزبورگ به پیروزی رسیده. آن‌ها همه این موفقیت‌ها را در غیاب آلیسون بکر به‌دست آورده‌اند که از ارکان موفقیت فصل قبل لیورپول محسوب می‌شد. آدریان جایگزین دروازه‌بان برزیلی لیورپول شده است و عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز از خود ارائه داده است. موضوعی که کاریوس از آن تمجید کرده است. او در این باره گفت: “هر دروازه‌بانی می‌تواند با وجود دفاع مستحکم لیورپول احساس راحتی کند اما آدریان هم فوق‌العاده عمل کرده است. من خوشحالم که او درون دروازه لیورپول عملکرد خوبی داشته است.
من بسیار امیدوارم با وجود طولانی بودن فصل، لیورپول قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.”

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.