صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازی در لیگ برتر برایم سخت شده بود
بازی در لیگ برتر برایم سخت شده بود

لورن کوشیلنی:

بازی در لیگ برتر برایم سخت شده بود

کسب و کار نیوز : لورن کوشیلنی، کاپیتان سابق آرسنال درباره علت خروجش از این تیم توضیح داده و می‌گوید به میدان رفتن در 50 بازی در طول فصل برایش بیش از حد دشوار بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لورن کوشیلنی، ستاره فرانسوی و کاپیتان سابق آرسنال درباره دلایل خود برای جدایی از این تیم توضیح داده و می‌گوید بر خلاف آنچه منتقدین او و بویژه یان رایت، اسطوره آرسنال گفته‌اند علت ترک آرسنال توسط او این بوده که تعداد زیاد بازی‌های این تیم در طول فصل از نظر فیزیکی برای او دشوار بوده است.

کوشیلنی امسال تابستان به دوران ۹ ساله حضور خود در آرسنال پایان داد و به بوردو پیوست. این در حالی بود که اونای امری سرمربی توپچی‌ها تلاش زیادی کرد تا کوشیلنی را قانع کند امسال هم به حضور در آرسنال ادامه دهد. کوشیلنی می‌گوید دلیل تصمیمش این بوده که تحمل بازی‌های پرتعداد آرسنال از نظر فیزیکی برایش بسیار دشوار شده بوده و او مجبور بوده به خانواده‌اش و نیازهای آنها فکر کند.

کوشیلنی در گفتگو با اکیپ گفت:” فصل لیگ برتر خیلی طولانی است و از نظر بدنی و روحی خیلی دشوار است. من احساس می‌کردم نمی‌توانم در طول سال چهل پنجاه بازی انجام بدهم و دلم نمی‌خواست دوران فوتبالی‌ام با مصدومیت تمام شود. برای همین یک سطح پایین‌تر آمدم که لذت بیشتری ببرم”.

کاپیتان سابق آرسنال در ادامه گفت:” یا باید تابستان امسال در آرسنال بازنشسته می‌شدم یا باید باشگاهم را عوض می‌کردم. من و خانواده‌ام در نهایت به این نتیجه رسیدم که وقتش شده. من برای این تصمیم به همه چیز فکر کردم: فوتبال، وضعیت بدنی‌ام، همسرم، فرزندانم، و زندگی روزمره‌ای که می‌توانستیم داشته باشیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.