صفحه اصلی / استان ها / آغاز طرح ملی توسعه بذر
آغاز طرح ملی توسعه بذر

در واحدهای دانشگاه آزاد اصفهان

آغاز طرح ملی توسعه بذر

کسب و کار نیوز: طرح ملی توسعه بذر در واحدهای دانشگاهی شاخص آزاد اسلامی استان اصفهان آغاز شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکزاصفهان؛دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: این طرح با هدف تأمین دست کم، ۳۰ درصد نیاز بذر کشور و تولید ۲۰۰ میلیون عدد بذر اجرا می‌شود.
پیام نجفی افزود: طرح ملی توسعه بذر در واحدهای دانشگاهی اصفهان،مجلسی و دهاقان در مدت دوسال اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: به زودی کارخانه تولید بذر در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان راه‌اندازی می شود.
دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به اجرای دیگر طرح‌های ملی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان هم اشاره کرد و گفت: تا یک ماه آینده مجوز معتبر بین‌المللی‌ مواد مرجع آزمایشگاهی با هدف برطرف کردن نیازهای کشور دردانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اخذ خواهد شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: کار اجرایی مرکز خدمات آزمایشگاهی با هدف افزایش بهره وردی، بزودی در این نیمسال تحصیلی آغاز می شود. وی گفت: هم اکنون تعدادی از آزمایشگاه‌های این دانشگاه مجوزهای رسمی از مرجع صدور آزمایشگاه را دارند که می‌توانیم تعداد بیشتری آزمایشگاه داشته باشیم و از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
در استان اصفهان،۲۸ واحد و مرکز دانشگاهی آزاد اسلامی ، با حدود ۷۵ هزار دانشجو فعال است که ۱۶ درصد دانشجویان دانشگاهی استان راشامل می شوند.
تاکنون ۳۳۰ هزار دانشجو در دوره های مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان دانش آموخته شده اند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.