صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اخراج وینکو؛ اتفاق پیش از بازی!
اخراج وینکو؛ اتفاق پیش از بازی!

اخراج وینکو؛ اتفاق پیش از بازی!

کسب و کار نیوز : در نهایت و همان طور که پیش بینی می شد اولین اخراج مربی در پایان هفته ششم لیگ برتر رخ داد و وینکو بگوویچ، سرمربی تیم گل گهر با مصوبه اعضای هیات مدیره از کار برکنار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اخراج وینکو از راس کادر فنی تیم گل گهر اما خبری بود که پیش از بازی این تیم در برابر استقلال وجود داشت به طوریکه این خبر در رسانه های گروهی هم منتشر شد و گویی مدیران تیم گل گهر تصمیم خود را گرفته بودند و شاید اگر نتیجه بازی با استقلال چیزی غیر از این بود باز هم تصمیم خودرا عملی می کردند. شاید هم باشگاه گل گهر ایمان به این داشت که تیم در مصاف با استقلال نتیجه را خواهد داد که نتیجه محتملی بود.

گویی مشکلات باشگاه گل گهر و وینکو جدا از نتایجی بود که تیم در هفته های اخیر به دست آورده است و به کیفیت بازیکنان خارجی برمی گردد که توسط این مربی به خدمت گرفته شده است. باشگاه از بازیکنان خارجی به خصوص بازیکن برزیلی راضی به نظر نمی رسد و این موضوع مهم جرقه اختلافات بین باشگاه و هم چنین وینکو را زد و باخت در برابر استقلال بهانه ای شد که باشگاه تصمیم خود را عملی کند. هر چند در این بازی گل های تیم استقلال به خاطر اشتباهات فردی دروازه بان تیم گل گهر بود.

اخراج مربی در پایان هفته ششم البته اتفاق تازه ای در فوتبال ایران نیست. حتی داشته ایم در تیم های لیگ برتری که مربی بعد از دو هفته از کار برکنار شده است. البته وینکو چند فصلی است که در تیم گل گهر حضور دارد و پیش از این هم در لیگ یک چند هفته ای بود که خوب نتیجه نمی گرفت اما از سوی باشگاه حمایت شد تا جایی که تیم را به لیگ برتر رهنمون کرد. وینکو ما از این اتفاق خیلی گله مند نیست. او گفته که با باشگاه دوست خواهد ماند و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. وینکو که پیش از این در تیم های پرسپولیس و فولاد حضور درلیگ برتر را تجربه کرده بود به نظر می رسد با دریافت پیشنهاد جدید باز هم به کار خود در فوتبال ایران ادامه خواهد داد. حضور او در فوتبال ایران به اندازه دهه های حضور فرگوسن در تیم منچستر است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.