صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / فروش اینترنتی پروازهای اربعین بر خلاف دستور وزیر راه

فروش اینترنتی پروازهای اربعین بر خلاف دستور وزیر راه

کسب و کار نیوز - در حالی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین ممنوع است و فقط سایت‌ ایرلاین‌ها مجاز به انجام این کار هستند که برخی از سایت‌ها اقدام به فروش بلیت این پروازها با قیمت‌ بیش از ۲ برابری می‌کنند.

محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در جدیدترین اظهارنظر درباره نحوه فروش بلیت پروازهای اربعین تاکید کرد « به دلیل تخلف‌هایی که در ایام اربعین سال گذشته منجر به گرفتاری مردم در فرودگاه‌های نجف و بغداد شد، در شورای حمل‌ونقل و لجستیک تصمیمی اتخاذ شد که بر اساس آن برای اربعین سال جاری فروش اینترنتی بلیت ممنوع است و فقط ایرلاین‌ها مجاز به فروش اینترنتی بلیت در سایت خود هستند که باید نسبت فروش خود پاسخگو باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی تصریح کرد: این تصمیم در راستای حفظ رفاه و آسایش زوار عزیز در ایام اربعین اتخاذ شد، زیرا سال گذشته بلیت‌هایی به مردم فروخته شده بود که وجود خارجی نداشتند.

به گزارش تسنیم، گرچه وزیر راه و شهرسازی طی هفته‌های اخیر چند بار بر عدم فروش بلیت پروازهای اربعین توسط سایت‌های اینترنتی تاکید کرده، اما برخی از این سایت‌ها همچنان اقدام به فروش بلیت این پروازها با قیمت‌های حدود ۳ برابری می‌کنند.

به عنوان نمونه سایت تی چارتر به آدرس اینترنتی www.tcharter.ir بلیت پرواز تهران-نجف هواپیمایی ماهان برای روز یکشنبه ۲۱ مهرماه را با قیمت ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به فروش می‌رساند. این قیمت حدود ۱۶۰ درصد از قیمت مصوب ۱٫۱ میلیون تومانی بیشتر است.

همین سایت بلیت مسیر پروازی مذکور را برای روز بعد (دوشنبه ۲۲ مهر) با قیمت ۳ میلیون تومان عرضه کرده است.

سایت چارتر ۷۲۴ (ch724.info) نیز بر خلاف ادعای وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پروازهای اربعین را به فروش می‌رساند. بلیت پرواز تهران-نجف برای روز ۲۷ مهرماه تا ۳ میلیون تومان نیز قیمت گذاری شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.