صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / انجام ۱۰۳ هزار مأموریت شهربان در شهریورماه ۹۸
انجام ۱۰۳ هزار مأموریت شهربان در شهریورماه ۹۸

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان خبر داد

انجام ۱۰۳ هزار مأموریت شهربان در شهریورماه ۹۸

کسب و کار نیوز - مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از انجام ۱۰۳ هزار عملیات و مأموریت تخصصی در حوزه شهر، حریم و معبر با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی پایتخت در شهریورماه ۹۸ خبر داد.

سید امیر فتاحیان، در تشریح آخرین ماموریت‌های شرکت شهربان حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در شهریور ۹۸، با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی، تعداد ۱۰۳ هزار و ۶۶۹ عملیات و مأموریت تخصصی در نواحی ۱۲۲ گانه پایتخت انجام شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: از این تعداد ماموریت، ۶۷ هزار و ۷۵۲ مورد مربوط به مأموریت‌های تخصصی حوزه ساخت و ساز شهری، تعداد ۸ هزار و ۱۸ مأموریت مربوط به رفع تخلف و صیانت از حریم تهران و تعداد ۲۷ هزار و ۸۹۹ مورد مربوط به رفع سدمعبر و تسهیل رفت و آمد شهروندان است.

وی ادامه داد: مأموریت‌های شهربان در قالب‌ فعالیت‌های تخصصی در حوزه شهری همچون نظارت بر ساخت و ساز، پیشگیری و رفع تخلفات ساخت و ساز، صیانت از شهر و حریم و حفاظت از معابر عمومی توسط شهربانان، حریم‌بانان و معبربانان انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف در حوزه‌های ساخت و ساز در شهر تهران، تخلف در حریم پایتخت و تخلف در معابر عمومی به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اعلام گزارش کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.