صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش لیونل مسی به شایعات مشکل با گریزمان
واکنش لیونل مسی به شایعات مشکل با گریزمان

در مسیر صحیحی قرار داریم؛

واکنش لیونل مسی به شایعات مشکل با گریزمان

کسب و کار نیوز: لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا در مورد شایعاتی مبنی بر مشکلات با مدیریت بارسلونا و البته آنتوان گریزمان صحبت کرد.

به گزارش  به نقل از ورزش سه, در هفته های اخیر اخباری در مورد بروز برخی مشکلات مابین مدیریت بارسلونا و برخی بازیکنان این تیم به گوش می رسد. همچنین شایعات حاکی از رابطه نه چندان خوب لیونل مسی و آنتوان گریزمان است که ستاره ۳۱ ساله بارسا این اخبار را رد کرد.

لیونل مسی گفت: “در لیگ قهرمانان در گروه پیچیده ای قرار داریم. ما در اولین مسابقه نتوانستیم پیروز شویم، بنابراین پیروزی در خانه برای رسیدن به هدف ما یعنی مقام اول گروه بسیار مهم بود. من فکر می کنم ما بعد از اینکه لحظاتی پیچیده را تجربه کردیم، حالا در مسیری صحیح قرار گرفته ایم. ما سفرهای زیادی داشتیم و خیلی خوب تمرین نکردیم. این اولین ۹۰ دقیقه من بود و علیرغم خستگی خوشحال هستم.

اینتر تیم بزرگی است و آنها این موضوع را در نیمه اول نشان دادند. اما ما در نیمه دوم بهتر بودیم و به پیروزی رسیدیم. بازی راحتی نداشتیم زیرا اینتر فشرده بازی کرده و بازیکنان زیادی را پشت هافبک هایش قرار داده بود، اما ما خوشبختانه به گل رسیده و به پیروزی دست پیدا کردیم.

جنجال های رختکن بارسلونا؟ نکته مهم همانند دیدار مقابل ختافه کسب پیروزی بود. در حال حاضر موضوع مهم این است که خوب نتیجه می گیریم.

شایعاتی مبنی بر مشکل با آنتوان گریزمان؟ هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و من با همه رابطه خوبی دارم. گروه متحد است و ما می دانستیم که در بهترین شرایط نبوده و به این پیروزی احتیاج داریم. در بازی با ختافه هم پیروز شدیم و امیدواریم بازی امروز شروع جدیدی را برای ما رقم بزند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.