صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / در مجموع شایسته پیروزی مقابل لیل بودیم
در مجموع شایسته پیروزی مقابل لیل بودیم

فرانک لمپارد:

در مجموع شایسته پیروزی مقابل لیل بودیم

کسب و کار نیوز: فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی از کسب پیروزی در خانه لیل رضایت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از شکست خانگی در اولین بازی مرحله گروهی مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان، چلسی امشب موفق شد در فرانسه با نتیجه ۱-۲ لیل را مغلوب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. فرانک لمپارد از عملکرد بازیکنان جوان تیمش راضی بوده و معتقد است آنها باز هم می توانند پیشرفت کنند.

فرانک لمپارد گفت: “بازی کردن در خانه لیل دشوار بود و هواداران زیادی تیم حریف را حمایت می کردند. سرعت تیم حریف در ضدحمله بسیار مشهود بود و این چیزی بود که ما باید برای آن آماده می شدیم. عملکرد ما خوب بود، بخش زیادی از اوایل بازی را کنترل کردیم و به هدف خود رسیدیم. ضربات ایستگاهی برای چلسی یک مشکل به شمار می آید و ما باید بیشتر بر روی این موضوع کار کنیم.

اما نحوه بازی ما، تملک توپ و شانس هایی که در بازی دور از خانه ایجاد کردیم، در مجموع بدان معنی بود که ما سزاوار پیروزی هستیم. علائم پیشرفت در مورد تیم و بازیکنان جوان وجود داشت. به عنوان مثال ریس جیمز در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و بسیار راحت به نظر می رسید.

تنها دلیل تعویض وی تاکتیکی و بحث فیزیکی جیمز بود زیرا او در بازی های زیادی به میدان نرفته است. بازیکنان جوان پاسخ خوبی به تصمیمات می دهند و آنها باید اینگونه هم باشند، زیرا این سطح لیگ قهرمانان شکل دیگری است. آنها امشب خوب کار کردند و آنها حتی باید بهتر از این هم باشند.”

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.