صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / باید قبول کنیم که تاتنهام در این بازی واداد
باید قبول کنیم که تاتنهام در این بازی واداد

مائوریسیو پوچتینو :

باید قبول کنیم که تاتنهام در این بازی واداد

کسب و کار نیوز: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام بعد از شکست تحقیرآمیز 7-2 تیمش مقابل بایرن در لیگ قهرمانان گفت تاتنهام در این بازی واداده و به همین علت متحمل چنین شکست سنگینی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از شکست سنگین و تحقیرآمیز تاتنهام مقابل بایرن مونیخ که دیشب در خانه این تیم انگلیسی و با نتیجه عجیب ۷-۲ بدست آمد، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی اسپرز قبول کرد که تیمش در این بازی واداده و علت سنگین بودن شکستش همین بوده است.

شاگردان پوچتینو که در دقیقه ۱۲ اولین گل بازی را به ثمر رسانده و به نظر می‌رسید بازی خیلی خوبی در پیش خواهند داشت، ظرف ۱۰ دقیقه سه گل دریافت کردند تا در نهایت برای اولین بار در زمین خودشان هفت گل از یک حریف دریافت کنند.

پوچتینو که در پایان بازی با سوالات متعدد خبرنگاران روبرو شده بود قبول کرد که تیمش در مراحل پایانی بازی روحیه جنگندگی خود را از دست داده است.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام به خبرنگاران گفت:” وقتی ما سه گل دریافت کردیم احساس می‌شد که تیم خسته شده و واداده. این شاید نشان دهنده ناراحتی ما از اتفاقاتی بود که در بازی گذشته بود چون تیم ما تا قبل از دقیقه ۳۸ زنده بود. ما تا آن لحظه داشتیم می‌جنگیدیم و سعی می‌کردیم فرصت گلزنی خلق کنیم و سومین گل‌مان را بزنیم. ما تا آن زمان هنوز در بازی بودیم ولی آنها در گلزنی خیلی دقیق بودند”.

پوچتینو در ادامه گفت:” شکی نیست که خیلی ناراحتیم. به جز اینکه خیلی خیلی ناراحت هستم نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. حس خیلی بدی دارم چون خوردن هفت گل خیلی سخت است. ولی باید با چنین موقعیت‌هایی روبرو شد. وقتی در فینال لیگ قهرمانان بازی کردیم، بعد از پیروزی‌هایی که مقابل منچسترسیتی و آژاکس داشتیم احساس غرور کردن راحت بود. ولی من حالا در این وضعیت هم باید سرم را بالا نگه دارم و قبول کنم که ما به اندازه‌ای که انتظار داشتیم خوب نبودیم”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.