چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / جهاد دانشگاهی مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می‌شود

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون گفت

جهاد دانشگاهی مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می‌شود

کسب و کار نیوز - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هدف، توانمند کردن افراد جهت ایجاد سرمایه است که جهاد دانشگاهی مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می‌شود.

عیسی منصوری در جلسه هماهنگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با بیان اینکه نقشی که ما برای جهاد دانشگاهی متصور هستیم، نقش توسعه ای است، اظهار کرد: جهاد بازیگری است که نوع عملکردش به شدت به امر توسعه نزدیک است و اگر به درستی نقش جهاد ایفا شود، بانی توسعه ای فراگیر خواهیم بود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در خصوص توسعه گردشگری تصریح کرد: برای توانمند سازی در این بخش باید از راه‌های غیر مالی حمایت ها انجام شود و برای ورود گردشگر با شرکت‌های گردشگری از نظام پاداش استفاده کرد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی وزارت کار به صورت عقد تفاهم نامه تعیین شده است.
منصوری خاطرنشان کرد: به ازای هر رشته فعالیت، نیاز به کارگزار یا مجری برای تحلیل و بررسی قابلیت ها است.
وی توافق با جهاد دانشگاهی را مایه خوشحالی وزارت کار و تعاون دانست و افزود: ضمن تشکر از ریاست جهاد دانشگاهی دکتر طیبی و معاونت آموزش دکتر بیجندی و کارکنان جهاد کل کشور به این طرح ملی پرداخته خواهد شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون یادآور شد: دانش ضمنی از اهمیت خاصی برخوردار است و پیشنهاد م‍ی‌شود افراد در این حوزه به صورت تخصصی از آموزش‎های لازم برخوردار شوند.
به گزارش ایسنا، در حاشیه این نشست قرارداد ایجاد ۵۴ هزار شغل خانگی براساس طرح ملی توسعه مابین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاددانشگاهی و صندوق کارآفرینی امید انجام گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.