صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از نگاه تبریزی مدل پنالتی‌اش را فهمیدم
از نگاه تبریزی مدل پنالتی‌اش را فهمیدم

حجت صدقی:

از نگاه تبریزی مدل پنالتی‌اش را فهمیدم

کسب و کار نیوز: حجت صدقی دروازه بان تیم گل ریحان می‌گوید از نگاه و مدل ایستادن مرتضی تبریزی نوع پنالتی زدن او را فهمیده‌است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, حجت صدقی دروازه بان تیم گل ریحان در دیدار با استقلال موفق به سیو ‌پنالتی مرتضی تبریزی شد. او که نمایش خوبی در مقابل استقلال داشت، در دقایق پایانی دو گل خورد و نتوانست مانع از حذف تیمش شود. وی در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص دیدار با استقلال عنوان کرد: ما بعد از قرعه کشی، در طول هفته آنالیز زیادی روی استقلال انجام دادیم، نقاط ضعف و قوت استقلال را می‌شناختیم و در بازی هم نمایش بسیار خوبی داشتیم و حقمان بود استقلال را ببریم. من با آقای مهدی ثابتی و آقای نصرتی تمرینات مختلفی را انجام دادم و کاملا آماده این بازی بودم.

صدقی درباره قطع برق نیز اظهار داشت: بعد از رفتن برق واقعا تمرکز نداشتیم. ما یک ربع بین نیمه استراحت کردیم، بعد آمدیم پنج دقیقه بازی کردیم و سپس برق رفت و نیم ساعت دوباره بازی از جریان افتاد و بدن هایمان کاملا سرد شد. ما آن زمان به رختکن نرفتیم و در زمین خودمان را گرم می‌کردیم و تلاش می‌کردیم بدن ها را حفظ کنیم.

او راجع به مهار پنالتی تبریزی هم عنوان کرد: در بازی دوستانه با استقلال هم این تیم صاحب پنالتی شد و داریوش شجاعیان پشت ضربه ایستاد. این بار هم فکر می‌کردیم شجاعیان ضربه می‌زند و او را آنالیز کرده بودیم. اما وقتی تبریزی پشت توپ ایستاد از طرز ایستادن و نگاه او فهمیدم که به کجا می‌خواهد ضربه را بزند.

حجت صدقی در خصوص تاثیر این پنالتی بر فوتبالش گفت: امیدوارم پنالتی برای من هم مثل بیرانوند باشد و باعث پیشرفتم شود. هر فوتبالیستی نقطه عطفی دارد و با یک صحنه دیده می‌شود. من هم می‌خواهم فصل بعد در لیگ برتر باشم و این آرزوی هرکسی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.