صفحه اصلی / استان ها / ساخت ۱۰۷۰ واحدمسکونی، سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی
ساخت ۱۰۷۰ واحدمسکونی، سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی

ساخت ۱۰۷۰ واحدمسکونی، سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی

کسب و کار نیوز: طرح اقدام ملی با ساخت هزار و 70 واحد مسکن شهری در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه تعهد ساخت  واحدهای مسکونی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر با بنیاد مسکن و بیش از ۱۰۰ هزار نفر با ادارات راه و شهرسازی است، گفت: این طرح در تمام شهرستان های خراسان جنوبی به جز بیرجند توسط بنیاد مسکن اجرا خواهد شد.

آسمانی مقدم افزود: این طرح برای متقاضیانی که تاکنون از هیچگونه تسهیلات و زمین دولتی برای ساخت مسکن استفاده نکردند اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی به خود افراد تسهیلات پرداخت می شود، گفت: طرح اقدام ملی در مدت زمان دو سال به اتمام می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: احداث مسکن یک یا چند طبقه براساس الزامات شهری هر شهرستان متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده به هر واحد مسکونی ۷۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود، افزود: این تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله اعطا می شود.

آسمانی مقدم با اشاره به اینکه به زودی سامانه ای برای ثبت نام متقاضیان اعلام می شود، گفت: دوره ثبت نام این واحدهای مسکونی  محدود بوده و بدون تمدید بوده و تنها در زمان اعلام شده انجام خواهد شد.

وی گفت: این سامانه با ارگانهای مرتبط با مسکن و املاک لینک بوده و استعلام ها در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.