صفحه اصلی / استان ها / ارزآوری ۱۰۰ هزاردلاری ،نتیجه تلاش شرکتی دانش بنیان
ارزآوری ۱۰۰ هزاردلاری ،نتیجه تلاش شرکتی دانش بنیان

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

ارزآوری ۱۰۰ هزاردلاری ،نتیجه تلاش شرکتی دانش بنیان

کسب و کار نیوز: صادرات یکساله محصولات شرکت دانش بنیان اندیشه محور گستر اصفهان 100 هزار دلار ارزآوری داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز اصفهان؛رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این شرکت تا کنون موفق به تولید ۱۶ محصول مختلف در صنایع چاپ و بسته بندی، پلیمری، دامپروری و کشاورزی شده که انواع دستگاه‌های چاپ صنعتی و دستگاه آزمایش نوارهای آبیاری تولیدی این شرکت دانش بنیان است.
جعفر قیصری افزود: محصولات این کشور علاوه بر رفع نیازهای داخلی ،پارسال به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و ارمنستان صادر شد.
وی دستگاه های چاپ غیرتماسی (جت پرینتر) در هفت نمونه مختلف، چاپ حرارتی مخصوص نوارهای آبیاری (تیپ‌نگار)، آزمایش نوارهای آبیاری قطره‌ای (OPS)، تنظیم قطر نوارهای آبیاری قطره‌ای (OTDR) و شیردوش تمام خودکار را از مهمترین محصولات تولیدی شرکت دانش بنیان اندیشه محور گستر اصفهان بیان کرد.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اضافه کرد: در این هفته قرارداد واگذاری زمینی به مساحت ۳۸۲ و زیربنای ۴۵۰ مترمربع با کاربری اداری، تولیدی، تحقیق و توسعه در سه طبقه میان شهرک و این شرکت دانش بنیان امضا شد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور فعالیت اجرایی خود را از سال ۱۳۸۰ با هدف حمایت و هدایت شرکت ها و موسسه های دانش بنیان آغاز کرد.
این شهرک دارای یک مرکز رشد مقدماتی، ۱۰ مرکز رشد فناوری و دو پارک علم و فناوری شیخ بهایی و ابوریحان با ۵۱۹ واحد فناوربا اشتغالزایی هفت هزارو ۱۰۰ نفر است و حدود ۱۰ درصد شرکت های دانش بنیان کشور به تعداد۴۰۰ شرکت در آن مستقرند..
شرکت دانش بنیان اندیشه محور گستر اصفهان از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.