صفحه اصلی / سرخط خبرها / بسته حمایتی صادرات صنایع‌دستی ارائه می‌شود
بسته حمایتی صادرات صنایع‌دستی ارائه می‌شود

پویا محمودیان:

بسته حمایتی صادرات صنایع‌دستی ارائه می‌شود

کسب و کار نیوز: معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: «بسته حمایتی برای صادرکنندگان صنایع‌دستی به‌زودی تهیه و ارائه می‌شود.»

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا, پویا محمودیان عصر دوشنبه در نشست با معاونان هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: «با این اقدام تولیدات صنایع‌دستی به‌عنوان اصلی‌ترین و اصیل‌ترین کالای ایرانی موردحمایت جدی قرار می‌گیرد.»

او افزود: «برای بازی‌های جهانی اکسپو ۲۰۲۰ و جام جهانی قطر، می‌توان تولیدات صنایع‌دستی را عرضه و ارائه کرد. رایزنی‌هایی با کشورهای مختلف حاشیه خلیج‌فارس مانند عمان، برای صادرات و عرضه صنایع‌دستی ایران صورت گرفته است.»

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور یادآور شد: «اقدامات لازم برای شهرکرد به‌عنوان شهر جهانی نمد انجام‌شده است. برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با همین هدف در چهارمحال و بختیاری برپا شد.»

الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: «نمد از خاص‌ترین زیراندازهای بشر است. مسئولان چهارمحال و بختیاری برای تبدیل شهرکرد به شهر جهانی نمد همت لازم رادارند.»

او افزود: «رسیدن به اهداف رونق تولید با حمایت از صنایع‌دستی سریع‌تر محقق می‌شود.»

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به چهارمحال و بختیاری، دومین نمایشگاه صنایع‌دستی ایران در شهرکرد را افتتاح کرد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.