صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فشارها روی بازیکنان میلان تاثیر داشته
فشارها روی بازیکنان میلان تاثیر داشته

مارکو جامپائولو :

فشارها روی بازیکنان میلان تاثیر داشته

کسب و کار نیوز: مارکو جامپائولو سرمربی میلان بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل فیورنتینا گفت شکست‌های اخیر و شروع بد فصل فشار زیادی به شاگردانش وارد کرده و روی عملکرد بد آنها تاثیرگذار بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه ,مارکو جامپائولو، سرمربی آث میلان که به شدت تحت فشار قرار داشته و گفته می‌شود در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد، بعد از شکست دیشب شاگردانش مقابل فیورنتینا در یک بازی خانگی گفت فشاری که بر بازیکنانش وارد شده روی عملکرد آنها تاثیر منفی داشته و در این شکست نقش داشته است.

روسونری دیشب در سن‌سیرو با نتیجه ۳-۱ مغلوب فیورنتینا شد تا از شش بازی فصل اخیر خود در سری آ چهارمین شکست را تجربه کند. این شکست علامت سوال بزرگی در مقابل آینده کاری جامپائولو در میلان قرار داده و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند او اگر در بازی روز شنبه مقابل جنوا شکست بخورد اخراج خواهد شد.

جامپائولو در پایان بازی گفت:” من به ایده‌هایم باور دارم ولی میلان امشب طوری بازی کرد که انگار بازیکنانش حتی در یک جلسه تمرینی هم با هم کار نکرده‌اند. این در حالی است که تیم ما سه روز پیش در بازی با تورینو خیلی باشخصیت کار کرده بود و من در آن بازی لحظاتی فوتبالی دیده بودم که دقیقا مد نظرم است. ولی میلان امشب از بعد فردی بد کار کرد و نه سازمان داشت و نه احساس مسئولیت جمعی”.

سرمربی میلان در ادامه گفت:” بعضی بازیکنان ما جوان هستند و می‌توانند حرکات فردی را امتحان کنند. وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود شما باید قدرت کافی داشته باشید و به هویت تیمی‌تان بچسبید. اگر بخواهیم مشکلات را به صورت فردی حل کنیم دشواری‌ها بیشتر می‌شود. یعنی اتفاقی که امشب برای میلان افتاد”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.