صفحه اصلی / اصناف / ساخت ایران / سایپا یکی از پیشگامان رونق تولید ملی است
سایپا یکی از پیشگامان رونق تولید ملی است

سایپا یکی از پیشگامان رونق تولید ملی است

کسب و کار نیوز - عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه گفت: سایپا با بهره‌مندی از مدیران و کارکنان مؤمن، با انگیزه و فداکار توانسته تحریم‌ها را بی‌اثر و محدودیت‌های ناشی از آن را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت سایپا گفت: آن چه در سایپا در زمینه افزایش میزان تولید محصولات در ماه‌های گذشته و دستیابی به رکورد روزانه بیش از ۲هزار خودرو رخ داده، نشان می‌دهد تحریم نمی‌تواند بر سر راه ملت ایران مانع و بن‌بست ایجاد کند.

عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تصریح کرد: صنایع کشور نیازمند مدیرانی از جنس مدیران جدید سایپاست که با برخورداری از انگیزه و اندیشه صحیح بتوانند عظمت اقتصادی خلق کنند.

وی یادآور شد: سایپا اخیراً با تکیه بر همین قابلیت‌ها و شناسایی توانمندی‌ها و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی توانسته بیش از ۳۸ قطعه از قطعات خودرو را بومی‌سازی و از خروج میلیون‌ها یورو ارز از کشور جلوگیری کند.

به گفته ابوترابی‌فرد گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر همین مسیر کنونی خود و استفاده از ظرفیت‌های درونی و بومی، می‌تواند در آینده محصولاتی پیشرفته و قابل رقابت با صنایع خودرویی جهان طراحی و تولید کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: امروز نظام اسلامی به‌دنبال بریدن ریشه‌های فساد و بازتعریف مجدد یک ساختار اداری پویا با بیشترین سطح کارایی و مبتنی بر اندیشه مدیران صالح و با انگیزه است.

امام‌جمعه موقت تهران خواستار استفاده صحیح از منابع اقتصادی، اصلاح الگوهای مصرف و تلاش برای افزایش تولید کالاهای ایرانی شد و تصریح کرد: خلق ثروت پایدار و استفاده هدفمند از منابع کشور از جمله آرمان‌های بلند بیانیه گام دوم انقلاب است که می‌توان سایپا را یکی از پیشگامان این عرصه در بخش تولید ملی دانست.

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌شرط‌ «جهش تولید» رعایت استاندارد است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.