چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چلسی با انگولو کانته به مراتب قوی‌تر می‌شود
چلسی با انگولو کانته به مراتب قوی‌تر می‌شود

چلسی با انگولو کانته به مراتب قوی‌تر می‌شود

کسب و کار نیوز: فرانک لمپارد می‌گوید چلسی برای بازی دادن به انگولو کانته ستاره فرانسوی مصدومش عجله نخواهد کرد ولی چلسی با بازگشت او تیم قوی‌تری خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فرانک لمپارد می‌گوید بعد از آنکه انگولو کانته، ستاره فرانسوی این تیم در آستانه دیدار با برایتون که با پیروزی ۲-۰ آبی‌های لندن به پایان رسید بار دیگر با مصدومیت مواجه شده بود برای به میدان فرستادن او عجله نخواهد کرد. ولی لمپارد می‌گوید بازگشت کانته به چلسی برای این تیم اهمیت حیاتی دارد و چلسی با حضور او به مراتب قدرتمندتر خواهد شد.

مصدومیت اخیر کانته از ناحیه همسترینگ بعد از آن اتفاق افتاد که او در ماه‌های اخیر با چند مورد دیگر مصدومیت هم مواجه بوده است. کانته ۲۸ ساله در فینال فصل گذشته لیگ اروپا در دیدار تیمش مقابل آرسنال مجبور شده بود با درد زانو بازی کند. کانته در دوران پیش‌فصل هم زودتر از سایر بازیکنان چلسی از ژاپن به انگلیس بازگشت تا از ناحیه زانو تحت مداوا قرار بگیرد.

کانته سپس در ماه آگوست از ناحیه قوزک پا آسیب دید و لمپارد مجبور شد با دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه تماس تلفنی بگیرد و از او بخواهد که در دیدارهای ملی فرانسه به انگولو کانته استراحت بدهد تا او درمانش را کامل کند.

لمپارد در این باره به خبرنگاران گفت:” من فکر می‌کنم کانته خیلی بازی کرده و علتش هم این بوده که او واقعا موفق بوده و برای تیمهایی که در آنها بازی می‌کند ستاره خیلی مهمی بوده است. او در حال حاضر مصدوم است. البته مصدومیتش جزئی است”.

سرمربی چلسی در ادامه گفت:” ما باید مشکل مصدومیت کانته را حل کنیم. ما در این مورد احتیاط می‌کنیم و نمی‌خواهیم بی‌گدار به آب بزنیم. تیم پزشکی ما با تمام قوا برای حل مشکل او تلاش می‌کند و وظیفه من این است که از سلامت کامل او اطمینان حاصل کنم. چلسی با برگشت کانته بدون مصدومیت تیم قوی‌تری خواهد شد”.

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.