صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / در ۳۶سالگی احساس جوانی می‌کنم
در ۳۶سالگی احساس جوانی می‌کنم

فرانک ریبری:

در ۳۶سالگی احساس جوانی می‌کنم

کسب و کار نیوز: فرانک ریبری، ستاره کهنه‌کار فیورنتینا که در جریان پیروزی دیشب تیمش مقابل آث میلان نقش پررنگی داشت بعد از بازی گفت همچنان احساس جوانی می‌کند و سن چیزی جز یک عدد نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فرانک ریبری، ستاره فرانسوی فیورنتینا که دیشب در جریان دیدار تیمش مقابل آث میلان عملکرد درخشانی داشت بعد از بازی گفت با وجود اینکه پا به ۳۶ سالگی گذاشته ولی در زمین احساس جوانی می‌کند و معتقد است سن چیزی جز یک عدد نیست.

ریبری دیشب روی گل اول فیورنتینا به میلان تاثیرگذار بود و این گل با حرکت او آغاز شد، ریبری گل سوم تیمش را به ثمر رساند، باعث اخراج ماتئو موساکیو و ده نفره شدن میلان شد و بارها و بارها برای میلان دردسر درست کرد تا مهمترین نقش را در این پیروزی فیورنتینا بازی کرده باشد.

ریبری در پایان بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:” خوشحالم. بازی کردن در سن‌سیرو همیشه اتفاق خاصی است. اینجا استادیوم خیلی بزرگی است و هواداران زیادی را در خود جا می‌دهد. هواداران میلان این روزها دوران سختی را تجربه می‌کنند ولی ما امروز عملکرد خوبی داشتیم و این برایمان خیلی مهم است”.

ستاره فرانسوی فیورنتینا در ادامه گفت:” بله من پا به سن گذاشته‌ام ولی در زمین احساس جوانی می‌کنم. فوتبال زندگی من است و من عاشق فوتبالم. وقتی به فیورنتینا آمدم تشنه فوتبال و موفقیت بودم و حالا که می‌بینم تیم دارد اینقدر خوب کار می‌کند واقعا هیجان‌زده هستم”.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.