صفحه اصلی / استان ها / برگزاری همایش “روز ملی پنبه” در کاشمر
برگزاری همایش “روز ملی پنبه” در کاشمر

برگزاری همایش “روز ملی پنبه” در کاشمر

کسب و کار نیوز : همایش "روز ملی پنبه" با حضور مسوولان کشوری، خراسان رضوی و فعالان این حوزه ۱۵مهر ماه در شهرستان کاشمر برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز خراسان رضوی، فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه در راستای اجرای مثلث اقتصادی در شهرستان کاشمر تاکنون پنج معین اقتصادی، تفاهنامه هایی را امضا کرده اند افزود: برگزاری همایش روز ملی پنبه از جمله اقداماتی است که معین های اقتصادی شهرستان در حال پیگیری آن هستند.

مسلم ساقی اظهار کرد: از پنج معین اقتصادی، چهار مورد بومی و یک مورد نیز سازمان همیاری شهرداریها است که در راستای شناسایی پتانسیل ها و ظرفیتهای شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی عملکرد معین های اقتصادی شهرستان کاشمر را طبق ارزیابی های استانداری خراسان رضوی و نهاد مردمی اقتصادمقاومتی استان، رضایت بخش و نسبت به شهرستان های مجاور بهتر اعلام کرد و گفت: معین های اقتصادی در این شهرستان به دنبال تکمیل زنجیره تولید در حوزه های مختلف هستند و انتظار می رود با فعالیت آنها و اجرای طرح مثلث اقتصادی، رشد محسوس و تاثیرگذاری در حوزه اشتغال شهرستان کاشمر رخ دهد.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.