صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آقا کریم؛ ستاره محبوب تبریزی‌ها در سه دهه اخیر
آقا کریم؛ ستاره محبوب تبریزی‌ها در سه دهه اخیر

آقا کریم؛ ستاره محبوب تبریزی‌ها در سه دهه اخیر

کسب و کار نیوز: کریم باقری که به عنوان مربی تیم پرسپولیس در تبریز حضور دارد، یکی از محبوب ترین مشاهیر تاریخ ورزش آذربایجان است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, از سال ۱۳۷۱ که کریم باقری با پیراهن تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شد تا حالا که به عنوان مربی روی نیمکت تیم پرسپولیس حضور دارد، ۲۷ سال می‌گذرد. باقری در این سال ها بازی در لیگ های انگلستان، آلمان و امارات را تجربه کرد و همیشه جزو محبوب ترین ستاره های تاریخ فوتبال ایران بوده و به خصوص در زادگاه خود، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

کریم باقری تنها ۲ سال به عنوان فوتبالیست حرفه ای در تبریز بازی کرد و اغلب دوران بازی اش را خارج از این شهر بود و موفق شد در طول بیش از ۲۰ سال، پرچمدار فوتبال آذربایجان باشد و در عرصه های ملی و باشگاهی بدرخشد.

اکنون آقا کریم در حالی به تبریز بازگشته که احتمالا بار دیگر از سوی هواداران تبریزی مورد تشویق قرار خواهد گرفت. شب گذشته نیز در هتل محل اقامت پرسپولیسی ها و همچنین فرودگاه شهید مدنی تبریز، بسیاری از حاضران با باقری سلفی گرفتند و به نوعی او محبوبیت خود را در مقابل اعضای تیم پرسپولیس به نمایش گذاشت.

همچنین دیدار با ماشین سازی برای کریم باقری از جهت دیگر نیز قابل توجه است. او با پیراهن تراکتور دربی های جذابی را مقابل ماشین برگزار کرد و به نوعی این مسابقه مثل بازی پرسپولیس – استقلال برای باقری حساس است.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.