صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / عرضه ۵۷ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در زنجان
عرضه ۵۷ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در زنجان

عرضه ۵۷ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در زنجان

کسب و کار نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در نیمه اول امسال بالغ بر 57 میلیون لیتر نفت‌گاز یورو 4 عرضه شده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حمدالله حبیبی اظهار کرد: در راستای رسالت وزارت نفت در صیانت از محیط زیست و ارتقای خدمات‌رسانی به همشهریان، بالغ بر ۵۷ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در بخش حمل و نقل طی شش ماهه اول امسال در سطح استان عرضه شده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به عرضه نفت‌گاز یورو ۴ در مسیر جاده‌های تدارکاتی استان، اهتمام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه‌کننده این فرآورده بوده و امیدواریم با تمهیدات اتخاذ شده نسبت به عرضه صد درصدی نفت‌گاز یورو در جایگاه‌های استان در آینده نزدیک اقدام شود.

وی از تأمین و ذخیره‌سازی سوخت دوم نیروگاه سلطانیه با هدف ایجاد آمادگی لازم برای ورود به فصل سرما خبر داد و افزود: در راستای ذخیره‌سازی مناسب نفت‌گاز در نیروگاه سلطانیه زنجان به عنوان تنها نیروگاه استان در شش ماهه اول امسال بالغ بر ۸۰ میلیون لیتر نفت‌گاز از طریق خط لوله و نیز نفتکش‌های جاده‌پیما به نیروگاه تحویل و نسبت به تکمیل ظرفیت مخازن آن اقدام شده است.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت اول در این نیروگاه، تکمیل ظرفیت مخازن نفت‌گاز نیروگاه باعث اطمینان‌بخشی در مسیر تأمین پایدار سوخت نیروگاهی بوده و اهتمام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به تأمین به موقع و مطلوب سوخت مایع بخش‌های مختلف اقتصادی است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، خاطرنشان کرد: با شروع فصل سرما تامین و ذخیره‌سازی سوخت دوم همه مراکز حساس استان در حال انجام بوده و با توجه به سردسیر بودن استان، از همه مصرف‌کنندگان خواست هر چه سریع‌تر جهت خرید و ذخیره‌سازی سوخت دوم به نواحی تحت پوشش مراجعه کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.