صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پایان خشکسالی گل برای علی علیپور؟
پایان خشکسالی گل برای علی علیپور؟

از تیم مهاجری تا ماشین سازی خطیبی

پایان خشکسالی گل برای علی علیپور؟

کسب و کار نیوز: مهاجم پرسپولیس روزهای پرفشاری را تجربه می‌کند و اکنون با گذشت 5 هفته از لیگ در فصل نوزدهم موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آخرین گل رسمی علی علیپور در ترکیب پرسپولیس به فینال جام حذفی و برابر داماش گیلان برمیگردد. وقتی که او با اعتمادبنفس بالا از ضربه ایستگاهی شکل گرفته برای تیمش به خوبی سود برد و تک گل تیمش را برای قهرمانی در این رقابت به ثبت رساند. برانکو که علیرغم دستیابی به سه قهرمانی لیگ، در رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی طی این سال‌ها ناکام مانده بود، با این گل دیدنی توانست دومین جشن قهرمانی فصل خود را در پایان لیگ هجدهم کسب کند و بعد از آن با خاطراتی خوش ایران را ترک کرد.

آخرین گل علی علیپور در لیگ اما مربوط به هفته بیست و نهم فصل گذشته است. او اکنون شش بازی در لیگ و بیش از ۵۵۰ دقیقه است که در اصلی‌ترین ماموریت خود ناکام مانده است و به همین جهت با شدیدترین موج هواداری و انتقادات همراه شده است.

نکته جالب اینکه علیپور این هفته احتمالا در ترکیب تیمش در جدال جام حذفی برابر ماشین سازی قرار خواهد گرفت. تیمی که از سابقه موفقی در گلزنی برابر آن برخوردار است و در لیگ هفدهم نیز گل قهرمانی تیمش را برابر آنها به ثبت رسانده بود. موضوع بعدی احتمال پاگشای دوباره علیپور در جام حذفی خواهد بود. مهاجمی که آخرین جشن گل خود را در جام حذفی برپا کرد و با گلزنی مقابل داماش، پرسپولیس را بعد از سال‌ها به قهرمانی این جام رساند.

او تاکنون سه گل در فصول مختلف به ماشین سازی زده و اکنون نیز به خوبی از این نکته آگاه است برای خروج از بحران و فشار انتقادات نیازمند این است تا از آخرین شانس خود در دیدار خارج از خانه برابر این حریف سود برده و با ثبت دوباره گل، بار دیگر با دستیابی به اعتمادبنفس، آماده حضور در لیگ شود.

علیپور که سودای حضور در فوتبال اروپا را در ابتدای فصل داشت، اکنون با این انتقاد مواجه است که با از دست دادن تمرکز خود، از نشانه‌ی یک گلزن در راس خط حمله برخوردار نیست و عملکرد باورنکردنی او در ایجاد موقعیت و ضربه زنی در جلوی دروازه حریفان نیز موید همین مساله است. مهاجمی که در صورت نمایش اینچنینی در حضورش در فوتبال اروپا، کارش به نیم فصل هم نمی‌کشید و با بازگشتی زودهنگام مسلما مواجه می‌شد. علیپور اما در لیگ هفدهم و بعد از محرومیت مهدی طارمی به نورچشمی برانکو و حتی هواداران این تیم تبدیل شده بود. گلزنی با شیوه‌های کاملا حرفه‌ای و با سود بردن از هر دو پا و ضربات سر، نشان می‌داد او از کیفیت لازم برای اعتماد کادرفنی برخوردار خواهد بود. با این حال او این روزها هیچ نشانه‌ای از مهاجم گلزن سابق ندارد و به خوبی نیز از پایان کاسه صبر هواداران که در دیدار برابر سپاهان نیز او را مورد مواخذه قرار داده بودند، آگاه است. آیا دیدار برابر ماشین سازی در جام حذفی می‌تواند آقای گل سابق را به اردوگاه پرسپولیس برگرداند؟

همچنین مطالعه کنید:

تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.