صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پاشازاده: گفتم قلعه‌نویی بیاید، ناراحت شدند
پاشازاده: گفتم قلعه‌نویی بیاید، ناراحت شدند

این استقلال استراماچونی نیست

پاشازاده: گفتم قلعه‌نویی بیاید، ناراحت شدند

کسب و کار نیوز: تیم شهرداری ماهشهر با هدایت مهدی پاشازاده در مرحله یک شانزدهم نهایی باید در شهر بوکان به مصاف تیم سردار بوکان برود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مهدی پاشازاده سرمربی تیم دسته دومی باشگاه شهرداری بندرماهشهر که پیش از حضور در این باشگاه دسته دومی موفق شده است از این سطح از رقابت‌های فوتبال ۵ تیم لیگ دویی را به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برساند، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر سردار بوکان گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و قطعا برای بازی جام حذفی برابر سردار بوکان نیز برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت و می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

پاشازاده در خصوص بازی هفته دوم تیمش در لیگ دسته دوم برابر مس شهربابک بیان داشت: با وجود اینکه در دو هفته ابتدایی نتایج مد نظرم را کسب نکرده‌ایم اما مطمئنا روز به روز و هر چقدر زمان بگذرد بهتر و هماهنگ‌تر خواهیم شد و از این بابت نگرانی ندارم.

کاپیتان اسبق استقلال در پاسخ به این پرسش که استقلال استراماچونی را تا بدین لحظه چطور تیمی دیده است بیان کرد: به نظرم نباید این تیم را استقلال استراماچونی دانست چرا که او دو ماه پیش بدون اینکه تیم را ببندد و بازیکنان با نظر وی جذب شوند تیم را تحویل گرفت. استقلال در شرایطی قرار دارد که باید در این تیم یک انقلاب بزرگ صورت بگیرد و تغییرات اساسی و بنیادی در باشگاه و تیم ایجاد شود.

پاشازاده با بیان اینکه استقلال با معضلات زیادی رو به رو است گفت: استقلال درون زمین، بزرگ ندارد و در کنار تیم نیز کسی نیست که ارزش این پیراهن را به بازیکنان گوشزد کند که این یک معضل بزرگ برای آبی‌پوشان پایتخت محسوب می شود. فراموش نکنیم که طی یک ماه گذشته دو نفر به‌خاطر این تیم از بین رفته اند. پیش از آغاز فصل جاری پیشنهاد دادم تا هدایت تیم را به امیر قلعه‌نویی بسپارند اما بسیاری از افراد از پیشنهاد من استقبال نکردند و حتی از من ناراحت شدند اما الان نگاه کنید که تیم قلعه‌نویی به چه شکلی نتیجه می‌گیرد و کجای جدول است و تیم استقلال کجا قرار دارد.

وی در پایان گفت: استراماچونی با وجود اینکه از دو ماه پیش به تیم استقلال ملحق شده اما در این مدت هیچ کار مثبت و خاصی را از او ندیده‌ایم، دربی را باختیم و هنوز پس از پنج هفته بردی کسب نکرده‌ایم و من به آینده تیم امیدوار نیستم مگر اینکه انقلابی درون تیم رخ دهد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.