صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هیچ تصمیمی بدون لحاظ کردن ایران در دنیا به سرانجام نخواهد رسید
هیچ تصمیمی بدون لحاظ کردن ایران در دنیا به سرانجام نخواهد رسید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

هیچ تصمیمی بدون لحاظ کردن ایران در دنیا به سرانجام نخواهد رسید

کسب و کار نیوز : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: هیچ تصمیمی بدون لحاظ کردن ایران در دنیا به سرانجام نخواهد رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ مجید سوری در نشست هم‌اندیشی متولیان و مجریان گشت‌های رضویون اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون به برکت خون شهدا و دفاع مقدس، امنیت کامل در کشور برقرار شده است.

وی با بیان اینکه این امنیت مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح و بسیجیان و دستگاه‌های قضایی و امنیتی است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانیه گام دوم انقلاب، امنیت پایدار را یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران عنوان فرمودند که امروز این امنیت برای همه ما افتخار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: چیزی که همه دشمنان به این آن معترف هستند این است در این منطقه پرتلاطم، ایران اسلامی از امنیت پایداری برخوردار است.

سوری خاطرنشان کرد: همین مؤلفه سبب شده تا به سایر مؤلفه‌ها و مسائل اجتماعی، اقتصادی و … نیز بپردازیم.

وی اضافه کرد: امروز همه دنیا به این موضوع اذعان دارند که ایران در رأس منطقه است و در اوج اقتدار و امنیت قرارگرفته به‌طوری‌که هیچ تصمیمی بدون لحاظ کردن ایران در دنیا به سرانجام نخواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب متذکر شدند که ما گام دوم را محکم‌تر برمی‌داریم و در مقوله امنیت با کسی تعارف نداریم.

سوری ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیج گشت‌های رضویون بوده که در شهرستان بروجرد حدود ۱۸ ماه در حال اجرا است.

وی هدف از اجرای گشت‌های رضویون را ایجاد امنیت در محلات برشمرد و افزود: در این برنامه ۸۰ پایگاه برادران بروجرد در قالب ۲۶۰ تیم عملیاتی حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار کرد: طی یکسال گذشته ۱۰۳ سارق، ۸ سارق احشام، ۱۰۴ نفر در راستای مواد مخدر، ۹۵ اراذل و اوباش دستگیر شده و ۷ موتور و ۱۳ سلاح سرد نیز کشف شده است.

سرهنگ مهدی پورغلامحسین فرمانده انتظامی بروجرد نیز در این نشست اظهار کرد: ایجاد تفکر بسیجی در کشور و منطقه مرهون دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: ایجاد تفکر بسیجی در کشورهایی مانند عراق، سوریه و لبنان مرهون دفاع مقدس و خون پاک شهیدان است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز در مرزهای ما وجود دارد به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی است.

پورغلامحسین اضافه کرد: حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به مثابه زنجیره‌ای هستند که اگر مؤلفه امنیت را از آن‌ها برداریم، هیچ‌یک نمی‌توانند کارکرد صحیحی داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.