صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مسی به خاطر احتیاط بیشتر تعویض شد
مسی به خاطر احتیاط بیشتر تعویض شد

والورده خیال هواداران بارسا را راحت کرد

مسی به خاطر احتیاط بیشتر تعویض شد

کسب و کار نیوز : احساس ناراحتی و تعویض مسی در جریان پیروزی 2-1 بارسلونا مقابل ویارئال هواداران بارسا را نگران مصدومیت او کرده ولی والورده سرمربی این تیم تاکید کرد که مسی را برای احتیاط تعویض کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیونل مسی در جریان دیدار دیروز بارسلونا و ویارئال در اولین بازی فصل خود به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت ولی نتوانست تا پایان دیدار به  بازی ادامه دهد و در پایان نیمه اول تعویض شد. این تعویض هواداران بارسا را به شدت نگران مصدومیت دوباره مسی یا وخامت وضعیت بدنی او کرده بود ولی ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت او مسی را به دلیل احتیاط از بازی بیرون کشیده چون نمی‌خواسته ریسک بیشتری را تحمل کند.

در پایان بازی ارنستو والورده به خبرنگاران گفت:” وقتی اتفاقی برای مسی می‌افتد همه خشک‌شان می‌زند، چه در زمین بازی و چه روی سکوها. او در یکی از عضلاتش مشکل کوچکی دارد و ما نمی‌خواستیم با ادامه بازی دادن به او ریسک بیشتری متحمل شویم. ماجرا در واقع از این قرار است”.

مسی در بازی با ویارئال اولین حضور فیکس خود در ترکیب بارسا در فصل جدید را تجربه می‌کرد ولی با ضربه‌ای که خاویر اونتی‌وروس، بازیکن ویارئال به پای چپ او وارد کرد دچار مشکل شده و در نهایت ارنستو والورده تصمیم گرفت ستاره آرژانتینی تیمش را در بین دو نیمه تعویض کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.