صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / شبکه فاضلاب میانه ۲ سال دیگر تکمیل می‌شود
شبکه فاضلاب میانه ۲ سال دیگر تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت

شبکه فاضلاب میانه ۲ سال دیگر تکمیل می‌شود

کسب و کار نیوز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۰ درصد از شبکه فاضلاب شهر میانه باقی مانده و تا ۲ سال دیگر تکمیل می‌شود.

به  گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا ایمانلو روز سه شنبه در جلسه  تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب روستایی میانه گفت:  ۱۰ درصد باقیمانده فاضلاب شهر میانه با پیگیری های صورت گرفته از سوی شهرستان و استان با اعتبار ۵۰ میلیارد که ۲۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات سال ۹۷ و ۳۰ میلیارد آن برای اعتبارات سال ۹۸ است تکمیل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این طرح طی دو هفته آتی با ورود پیمانکار به شهر اجرایی خواهد شد، همکاری کمیته حفاری شهرستان را برای اجرای این طرح ضروری دانست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در کنار تکمیل فاضلاب شهر میانه بر نصب ایستگاههای پمپاژ در برخی نقاط از جمله کوی نهضت سوادآموزی و انتهای شهرک ولیعصر تاکید کرد.

محمدرضا مشایخی به مشکل شوری آب در مسیر روستاهای دهستان  قزل اوزن اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی و پیشقدم شدن خیرین با حفر چاه در روستای داش آلتی مشکل آب ۱۵ روستا در دهستان قزل اوزن حل می شود که در این خصوص مطالعات و بررسی های ژئوفیزیکی انجام شده است.

وی گفت: توسعه فاضلاب شهری، فاضلاب اسلام آباد، فاضلاب شهرک نهضت، فاضلاب انتهای فرهنگیان، رفع مشکل مخزن آب شهرک اندیشه، تامین آب شهرک صنعتی کاغذکنان و توسعه تصفیه خانه میانه را از مواردی خواند که نیازمند توجه ویژه استانی است.

در این جلسه از خدمات نورالدین بیضایی تقدیر و منصور صادقی به عنوان مدیر جدید آب و فاضلاب روستایی میانه معرفی شد.

۷۲۳۱ /

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.