صفحه اصلی / استان ها / ۱۰ مهرماه اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به میزبانی مدارس
۱۰ مهرماه اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به میزبانی مدارس

۱۰ مهرماه اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به میزبانی مدارس

کسب و کار نیوز: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه در سطح مدارس برخوردار استان برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهدی میرامامی گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار « بارنگ مهر رویایی را بسازیم» در دو مرحله همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه در سطح مدارس برخوردار استان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، مهدی میرامامی گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار « بارنگ مهر رویایی را بسازیم» در دو مرحله همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی شده است.
وی افزود: برنامه‌های اجرایی این نهاد در سراسر استان روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در پایگاه های اصلی سطح شهر و روز جمعه هشتم شهریور ماه در پایگاه‌های مستقر در مصلی‌های نماز جمعه برای جمع آوری کمک های نمازگزاران تشیع و تسنن برگزار شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه شرایط سختی برای تامین امکانات تحصیلی و آموزشی به طبقه ضعیف جامعه تحمیل شده است به همین دلیل در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند پیش‌بینی شده است.
میرامامی یادآور شد: مرحله دوم جشن عاطفه ها دهم مهرماه سال جاری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، سازمان دانش آموزی وخیران در سطح مدارس برخوردار سراسر این استان برگزار خواهد شد و کمک های جمع آوری شده توسط اداره کل آموزش و پرورش این استان در اختیاز دانش آموزان نیازمند سطح این استان قرار می‌گیرد.
وی اعلام کرد: انتظار می رود خیران، نیکوکاران، حامیان، اتحادیه کیف و کفش، اصناف، ادارات، ارگان ها و سازمان ها هر کدام هرکدام یک دانش آموز را همچون فرزندان خویش در جهت تامین نوشت افزار، کیف،کفش و پوشاک یاریگر این نهاد باشند تا دانش آموزی نباشد که به دلیل نداشتن امکانات اولیه از تحصیل و فراگیری علم و دانش بازماند.

همچنین مطالعه کنید:

جت شخصی جنبه آموزشی دارد/ تفریح در اولویت دوم

به گزارش کسب و کار نیوز ، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.