صفحه اصلی / استان ها / مخالف هرگونه نان بری و قلع‌وقمع کردن هستم
مخالف هرگونه نان بری و قلع‌وقمع کردن هستم

فرماندار بندرعباس:

مخالف هرگونه نان بری و قلع‌وقمع کردن هستم

کسب و کار نیوز : فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: مخالف هرگونه قانون‌گریزی هستیم اما برخورد با همه موارد یک‌شبه امکان‌پذیر نیست، با هرگونه نان بری و قلع‌وقمع کردن نیز مخالف هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عزیز اله کناری در نشستی خبری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  در بخش مدیران و کارکنان باید بتوانیم انگیزه‌ای برای کار مثبت فراهم کنیم.

وی افزود: بیان درست زحمات مسئولین برای مردم ضروری است تا مسئول احساس کند اگر کاری می‌کند دیده می‌شود، از طرفی نیاز داریم در مردم امید و نشاط ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمنان نظام با جدیت به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین، محلات، شهرها و خانواده‌ها هستند باید غر زدن را کنار گذاشته و مثبت اندیش باشیم و فرهنگ مثبت اندیشی را جا بیندازیم.

کناری عنوان کرد: باید واقعیت‌های جامعه را بیان کنیم، نیازهای جامعه را در راستای درست و عملکرد مدیران را نیز برای ایجاد امید در جامعه بیان کنیم؛ باید انتقاد در جای درست و با ابزار درست صورت گیرد تا موجب سوءاستفاده دشمنان نشود.

وی ادامه داد: یکی از معضلات جدی شهر بندرعباس میدان میوه و تره‌بار آن است، میدانی حدود ۱۵ سال است ایجاد شده و در حال فعالیت است و اکنون کار به‌جای خوبی رسیده است.

فرماندار شهرستان بندرعباس بیان کرد: تا آبان ماه میدان تره‌بار بندرعباس به بهره‌برداری خواهد رسید، ۳۵ غرفه عمده‌فروشی به ۹۲ غرفه رسیده و حدود سه برابر شده است و با این پروژه به ساماندهی بازار تره‌بار کمک خواهد کرد.

کناری اضافه کرد: مجموعه بنکداران در خیابان بهادر بندرعباس مستقر شده‌اند که همچون بمبی خاموش ساکن هستند، یک مجتمع بنکداران در نزدیکی راه‌آهن بندرعباس ایجاد شده که در آذرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در ضلع شرقی و شمال شرقی اسکله شهید حقانی بندرعباس قرار است مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و شهرداری بندرعباس ایجاد می‌شود، که هم‌محلی برای بازی و تفریح و بزرگان و بزرگ‌سالان و پذیرایی خواهد بود و تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بندرعباس افزود: در غرب بندرعباس نیز سردخانه ۲۰ هزار تنی بندرعباس با مالکیت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی آغاز به ساخت کرده است.

کناری تصریح کرد: مجموعه زحمات شهرداری بندرعباس از انواع پارک‌ها، زمین‌های ورزشی و … تا اتوبانی که تا میناب کشیده می‌شود نیاز به بازتاب خبری دارد تا باعث ایجاد نشاط در جامعه شود.

وی عنوان کرد: برای همکاری با هرکس توان سرمایه‌گذاری درزمینهٔ گردشگری دریایی در شهرستان بندرعباس دارد آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

فرماندار شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: مجموعه بنکداران برای آذرماه آماده می‌شود و همه بنکداران در آن مجتمع مغازه خریده‌اند و انبارهای موجود در خیابان بهادر به این مجتمع منتقل می‌شود.

کناری بیان کرد: شهر بندرعباس پس از سال‌ها پیگیری بیش از نیمی از شهر بندرعباس گازرسانی شده و فاز ۷ این پروژه نیز آغاز شده است، به دنبال جمع‌آوری توزیع سیلندر گاز در سطح شهر هستیم.

وی اضافه کرد: مخالف هرگونه قانون‌گریزی هستیم اما برخورد با همه موارد یک‌شبه امکان‌پذیر نیست، با هرگونه نان بری و قلع‌وقمع کردن نیز مخالف هستیم؛ بازدیدهای بنده از فعالیت‌های بازار مستمر اما اتفاقی است تا هرگونه قانون‌گریزی فرصت بروز نداشته باشد.

فرماندار شهرستان بندرعباس اظهار کرد: هرگونه بی‌نظمی و اقدام خودسرانه یک چالش است و به همه فروشگاه‌های سطح شهر اعلام شده تا یک ماه آینده پروانه کسب خود را بگیرند و برای ساماندهی آن اقدام شده است.

کناری افزود: هرسهمی از مالیات استان گرفته می‌شود متناسب با نیاز استان توزیع می‌شود و سهم بندرعباس همیشه در سطح استان بیشتر بوده است.

وی تصریح کرد: ایجاد مجموعه فلافل فروشی‌های ۲۲ بهمن انتخاب بین بد و بدتر بوده است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی این محله را کم کرده است اما همچنان نیاز به ساماندهی از جهات مختلفی دارد که پیگیر آن هستیم چراکه اقبال عمومی مردم را دارند و ما نیز قصد نان بری نداریم.

فرماندار شهرستان بندرعباس عنوان کرد: ظرفیت تصفیه‌خانه شهر بندرعباس در مقابل حجم فاضلاب تولیدی آن کافی نیست، به دنبال انتقال پساب‌های فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس هستیم؛ تصفیه‌خانه‌ای در نزدیکی راه‌آهن بندرعباس و مجموعه شهرک ولی‌عصر در حال ساخت هستند.

کناری خاطرنشان کرد: برای ترافیک مرکز شهر طرح انتقال انبوه بر سریع در حال ایجاد است که در حال بررسی مجدد است تا کاری صورت گیرد که وضعیت بهتر شود.

وی افزود: برای امنیت خانواده‌ها، ایجاد کارگر متخصص و ایجاد نظم شهری به دنبال ساماندهی کارگران فصلی شهر بندرعباس هستیم.

فرماندار شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: با عرضه قلیان در کنار ساحل بندرعباس مخالفیم اما جمع‌آوری همه این‌ها امکان‌پذیر نیست.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.