صفحه اصلی / سیاسی / دولت / ربیعی: رئیس‌جمهور برای سفر به نیویورک تردید داشت
ربیعی: رئیس‌جمهور برای سفر به نیویورک تردید داشت

سخنگوی دولت:

ربیعی: رئیس‌جمهور برای سفر به نیویورک تردید داشت

کسب و کار نیوز - سخنگوی دولت با اشاره به سفر روحانی به نیویورک گفت: رییس جمهور در این سفر قادر خواهد بود تصور امریکا، برای خاموش کردن صدای ایران، را نابود کند و صدای ایران را طنین انداز خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت، در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: امروز دولت دفاع مقدس خود را در دو جبهه تعریف می کند، اول دفاع در برابر رفتارهای ظالمانه آمریکا و از یک سوی دیگر، دفاع در برابر هر نوع تجاوزی که صورت می گیرد که پیشگیری از آنها، از سمتی هم دفاع از حقوق و کرامت های انسانی محسوب می شود. هر سال دفاع مقدس بهانه ای برای مرور بر ارزشی هایی است که بالاترین سرمایه اجتماعی است. در تاریخ ایران جنگی رخ داد که یک وجب از خاک خود را دست ندادیم، آغاز گر هیچ‌ جنگی نبودیم و از سلاح های نامتعارف هم استفاده نکردیم. کشورهای منطقه بدانند امروز در کنار برادران‌ مسلمان عراقی خود هستیم‌ و به انها در برابر داعش کمک کردیم.

او خطاب به برخی کشورها گفت: نمی توانید ایران را بر پایه ائتلاف ها محدود کنید.

ربیعی بیان کرد: سفر رییس جمهور به نیویورک امروز آغاز شد. رییس جمهور زبان‌ گویای مطالبات ایران در این سفر خواهد بود. رییس جمهور در انجام این سفر تردید داشت اما در جلسات متعدد با همفکری دوستان این سفر انجام شد و دلیل آن هم برای احقاق حقوق ملت ایران و رساندن پیام ایران به دنیا است. رفتار غیر منطقی امریکا این سفر را با مشکل مواجهه کرد اما رییس جمهور در این سفر قادر خواهد بود تصور امریکا، برای خاموش کردن صدای ایران، را نابود کند و صدای ایران را طنین انداز خواهد کرد. از مقرر سازمان ملل منافع ایران مطرح خواهد شد. این سفر منطق ایران در برابر بی منطق واشنگتن را به تصویر می کشد. ایالت متحده امریکا برخلاف تصورش تنها تر از همیشه است و ایران چه در میان سران‌ کشور های اروپا و چه در سایر کشورها تنها نیست. جبهه ضد ایرانی هر روز ناکام‌تر شده هرچند به تحریم ها افزوده می شود اما مقاومت ما رو به جلو است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.