صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازی ندادن به پولیشیچ تصمیم من است
بازی ندادن به پولیشیچ تصمیم من است

فرانک لمپارد:

بازی ندادن به پولیشیچ تصمیم من است

کسب و کار نیوز: فرنک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل لیورپول در پاسخ به انتقادها درباره بازی ندادن به پولیشیچ در سومین بازی پیاپی گفت بازیکنان زیادی دارد که باید از میان آنها دست به انتخاب بزند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, کریستین پولیشیچ، ستاره جدید و پر سر و صدای چلسی از روز سی و یکم آگوست تا کنون دیگر برای این تیم به میدان فرستاده نشده و سه بازی پیاپی نیمکت‌نشین بوده است. این موضوع باعث شد بعد از شکست ۲-۱ چلسی مقابل لیورپول، فرانک لمپارد با سوالهای زیادی درباره علت بازی ندادن به کریستین پولیشیچ مواجه شود. لمپارد اما از تصمیم خود دفاع کرده و گفت علت بازی نکردن پولیشیچ تنها این بوده که او به عنوان سرمربی در حال حاضر استفاده از دیگر بازیکنان تیمش را ترجیح می‌دهد.
پولیشیچ که در طول تابستان تنها بازیکنی بود که به چلسی اضافه شد در واقع در ماه ژانویه با قراردادی ۶۴ میلیون یورویی از بوروسیا دورتموند به چلسی پیوسته بود. او نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در دورتموند توپ زده و با شروع تابستان به استمفوردبریج پیوست.
لمپارد در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره بازی ندادن به پولیشیچ گفت:” من یک تیم دارم که باید از بین بازیکنانش دست به انتخاب بزنم. پولیشیچ قبل از این چند بازی در چند مسابقه به میدان رفته است. ویلیان حالا برگشته و خیلی سرحال و آماده به نظر می‌رسد. من امروز تصمیم گرفتم از میسون استفاده کنم. ما باید با قدرت زیاد می‌ایستادیم و میسون باید از جلوی زمین بازی می‌کرد و با قدرت روی حریف فشار می‌آورد. این تصمیمی بود که من امروز گرفتم”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.