صفحه اصلی / استان ها / ۷۱ هزار جلد کتاب “کمک درسی” در کتابخانه‌های کرمانشاه موجود است
۷۱ هزار جلد کتاب “کمک درسی” در کتابخانه‌های کرمانشاه موجود است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

۷۱ هزار جلد کتاب “کمک درسی” در کتابخانه‌های کرمانشاه موجود است

کسب و کار نیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از وجود 71 هزار جلد کتاب کمک درسی برای دانش آموزان در کتابخانه‌های استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  معصومه حسنی خوانسار با اشاره به بازگشایی مدارس و نیاز دانش آموزان به کتابهای کمک درسی در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: هرساله کتابهای کمک درسی برای استفاده دانش آموزان تهیه و میان کتابخانه های استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۸۵ کتابخانه زیرمجموعه این نهاد، گفت: بخش کتابهای کمک درسی درتمام کتابخانه ها بصورت مجزا وجود دارد.
به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه  در حال حاضر ۷۱ هزار جلد کتاب کمک درسی در کتابخانه های استان موجود است.
وی تصریح کرد: کتاب‌های کمک درسی موجود در کتابخانه های استان از برندهای معروف بازار هستند.
حسنی خوانسار افزود: کتابهای کمک درسی هرساله برای استفاده هرچه بیشتر دانش آموزان به روز رسانی می‌شود تا دانش آموزان بتوانند از کتابهای جدید کمک درسی استفاده کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه از اجرای طرح “مهربانی در مهر” در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد وافزود: در این طرح کتابها و لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق سیل زده توسط اعضای کتابخانه‌ها، کارکنان کتابخانه و مردم عادی جمع آوری شده و میان دانش آموزان این مناطق توزیع می‌شود.
وی افزود: با اجرای این طرح حدود دو هزار بسته لوازم التحریر جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

همچنین مطالعه کنید:

نوروز امسال در قم انجام شد/کشف و توقیف بیش از ۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بیش از ۴ هزار و ۱۳۱ نظارت بهداشتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.