صفحه اصلی / سرخط خبرها / سرمایه‌گذاری‌های موازی انجام نمی‌شود

رئیس هیات عامل ایمیدرو:

سرمایه‌گذاری‌های موازی انجام نمی‌شود

کسب و کار نیوز - رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: در تمام زنجیره معدن و فولاد در سال ۹۷ و ۵ ماه اول سال ۹۸ افزایش تولید داشتیم و میزان صادرات نیز افزایش داشته است این در حالی است که در بخش آلومینیوم این موضوع کاهشی بوده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، خداداد غریب پور در مجمع عمومی عادی( سالیانه) سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گزارشی در ارتباط با عملکرد مجمع سالیانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به اعضای مجمع و  وزیر صمت ارائه کرد.

وی با اشاره به تحریم‌ها گفت: برای کاهش اثرات تحریمی سازمان دهی خوبی صورت گرفت که باعث شد اردیبهشت سال ۹۷ ستاد تدابیر ویژه تشکیل شود.

وی افزود: ایمیدرو برنامه‌های وزرات صمت را فرموله و اجرایی کرد. ۱۴.۵ میلیارد دلار طرح معدنی را اجرایی کردیم و ظرفیت‌های جدید سرمایه‌گذاری را ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت زیرمجموعه‌های مختلف ایمیدرو در بورس گفت: فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان در بورس افزایش سرمایه داشتند و در زمینه شرکت هایی همچون چادرملو و گل گهر نیز افزایش سرمایه خواهیم داشت.

رئیس هیات عامل ایمیدرو اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دیگر سرمایه گذاری‌های موازی انجام نمی‌شود و فعالیت‌ها و پروژه‌ها در قالب یک زنجیره انجام می‌پذیرد‌. برخی شرکت‌ها از بنگاه داری خارج شده و به عنوان سرمایه‌گذار فعالیت خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.