صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تکلیف قهرمان هنوز مشخص نیست
تکلیف قهرمان هنوز مشخص نیست

یورگن کلوپ:

تکلیف قهرمان هنوز مشخص نیست

کسب و کار نیوز: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به صحبت‌های هفته گذشته گواردیولا که با کنایه گفته بود قهرمانی لیورپول قطعی شده واکنش نشان داد و گفت پپ خوب می‌داند که تکلیف قهرمان امسال لیگ برتر هنوز مشخص نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه دیدار حساس امروز تیمش مقابل چلسی به صحبت‌های هفته قبل پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که بعد از شکست ۳-۲ تیمش مقابل نوریچ گفته بود قهرمانی لیورپول در سال جاری حالا دیگر قطعی شده است، واکنش نشان داد. حالا بعد از پیروزی خیره‌کننده منچسترسیتی مقابل واتفورد که دیروز با نتیجه ۸-۰ بدست آمد، کلوپ به صحبت‌های هفته پیش پپ واکنش نشان داده و گفته او خوب می‌داند که تکلیف قهرمانی هنوز مشخص نیست.
یورگن کلوپ در آستانه بازی امروز تیمش مقابل چلسی گفت:” تکلیف قهرمانی هنوز مشخص نیست. پپ این را می‌داند و من صد در صد مطمئنم که به همین خاطر راجع به این موضوع شوخی کرده است”.
سرمربی لیورپول در ادامه گفت:” در این لیگ هیچ تیمی نیست که حاضر باشد حتی یک امتیاز را راحت از دست بدهد. شما واتفورد را داشتید که با دو امتیاز در قعر جدول است ولی عملکرد این تیم در حدی است که می‌توانست تا اینجا پنج، شش یا حتی هفت امتیاز جمع کرده باشد”.
کلوپ در ادامه گفت:” ولوز هم این روزها مشکل دارد ولی آنها دوباره به روزهای خوبشان برمی‌گردند. تا اینجا کاملا مشخص شده که وضعیت لیگ امسال با سال گذشته تفاوت دارد. به نظر من پپ به همین خاطر بعد از شکست هفته پیش تیمش با این مساله شوخی کرد چون تا حالا هیچ اتفاقی نیفتاده. ما تازه پنج بازی انجام داده‌ایم و از این به بعد خیلی اتفاق‌ها ممکن است بیفتد. از الان نمی‌شود آینده‌ای تا آن حد دوردست را دید”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.