صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فوتبال فقط گل زدن با قیچی برگردان نیست
فوتبال فقط گل زدن با قیچی برگردان نیست

فوتبال فقط گل زدن با قیچی برگردان نیست

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بازیکنانش خواست بعد از شکست مقابل ناپولی در بازی‌هایشان فراز و نشیب کمتری داشته باشند و انتظارشان از فوتبال، هیجان دائمی و گل زدن با قیچی برگردان نباشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بازیکنانش خواست بعد از شکستی که در مقابل ناپولی تجربه کرده‌اند از این پس در بازی‌های خود فراز و نشیب کمتری داشته باشند و گمان نکنند که فوتبال همیشه و در تک تک بازی‌ها هیجان دائمی و گل زدن با ضربات قیچی برگردان به حریفان است.
لیورپول فصل جدید لیگ برتر را عالی شروع کرده و تا این لحظه همه امتیازهای ممکن را بدست آورده ولی شاگردان کلوپ در اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان امسال مقابل ناپولی ۲-۰ شکست خوردند. کلوپ اما می‌گوید از شرایط تیمش نگران نیست ولی این را می‌داند که تنها چالش تیمش این است که مثل سال گذشته در همه بازی‌هایش کم فراز و نشیب ظاهر شود.
کلوپ در گفتگو با دیلی میل گفت:” بازی سال گذشته‌مان مقابل آرسنال که ۱-۱ تمام شد را خوب به خاطر می‌آورم. بازی فوق‌العاده‌ای بود و ما خیلی خوب کار کردیم. مشکل ما الان این نیست که نمی‌توانیم خوب بازی کنیم. ما حتی در بازی‌هایی که پیروز نمی‌شویم معمولا از حریف برتر هستیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داریم. چالش ما فقط این است که در تک تک بازی‌ها کم فراز و نشیب بازی کنیم. این هیچ جایگزینی ندارد. فوتبال این نیست که شما در تک تک بازی‌ها هیجان‌انگیز کار کنید و با ضربات قیچی برگردان به همه حریفان گلزنی کنید”.
سرمربی لیورپول در ادامه گفت:” مهم این است که شما در بازی‌های‌تان پیروز شوید. به بازی ما مقابل ناپولی نگاه کنید. آنها با سیستم ۴-۴-۲ بازی کردند ولی با بازیکنان باکفیتی که دارند با استفاده از این سیستم باعث شدد ما بیشتر از همیشه توپ را از دست بدهیم. با این‌حال ما کنترل بازی را در دست داشتیم و می‌توانستیم در خطوط آنها رخنه کنیم. تنها مشکل ما این بود که نمی‌توانستیم روی دروازه فرصت خلق کنیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.