بابک منصوری در جمع مدیران نمایندگیهای استان زنجان، برخورداری گروه سایپا از شبکه بزرگ نمایندگی ها را یک مزیت رقابتی در خدمات پس از فروش دانست و گفت: جدا از بحث خدمات، شبکه نمایندگی ها از قابلیت های فراوانی برای گسترش سهم بازار قطعات یدکی برخوردارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده، مشکل کمبود قطعات یدکی در شبکه نمایندگیها در آینده نزدیک رفع خواهد شد و خرید قطعات نیز بر مبنای نیاز مشتریان شبکه نمایندگی ها خواهد بود.
منصوری ادامه داد: به منظور حل مشکلات نمایندگی ها در زمینه تامین قطعه، در هر دفتر منطقه ای یک کارشناس بازرگانی مستقر خواهد شد تا نیاز نمایندگی ها به قطعات یدکی در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: با استخراج ضریب مصرف قطعات و تدوین برنامه و اختصاص بودجه، مشکل تامین به موقع قطعات مرتفع خواهد شد که رضایت بیشتر مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: قطعات مورد تایید سایپا، با برند انحصاری در بازار توزیع خواهد شد و با توجه به شرایط، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.
منصوری با اشاره به اهمیت بسته بندی مناسب قطعات در افزایش سهم بازار، گفت: در نیمه دوم سال بسته بندی قطعات سایپایدک با تغییر مواجه می شود.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: همچنین در رویکردهای جدید حوزه بازرگانی، قیمت قطعات یدکی سایپا کاملا رقابتی خواهد شد ضمن اینکه کیفیت قطعات سایپا قابل مقایسه با قطعات متفرقه نیست و تمام استانداردهای خودروساز در قطعات یدکی سایپا لحاظ می شود.
وی گفت: حوزه بازرگانی به سمت تخصصی شدن پیش رفته است و ارتباط با نمایندگی ها در زمینه بازرگانی قطعات یدکی تقویت می شود.
منصوری با بیان اینکه ارتباط سایپایدک و نمایندگی ها مستمر و دوسویه است، ادامه داد: به منظور تقویت این رابطه صمیمانه، فضایی اختصاصی برای نماینده ها به منظور پیگیری امور بازرگانی قطعات یدکی در دفتر مرکزی ایجاد می شود.
پیش از سخنان منصوری، مدیران نمایندگی های مجاز سایپا در زنجان ضمن استقبال از برگزاری چنین نشست هایی، پیشنهادها و نظرات خود را در زمینه بازرگانی قطعات یدکی مطرح کردند و با پیگیری های قائم مقام مدیرعامل سایپایدک مشکلات مطرح شده رفع شد.