صفحه اصلی / استان ها / اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران
اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران

اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران

کسب و کار نیوز: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: 10 دستگاه اتوبوس از ناوگان استان برای جابجایی زائران عتبات عالیات به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا ، عباس شرفی بیان کرد: در ادامه طرح جابجایی زائران عتبات عالیات در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه، ۱۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های نورآباد، خرم‌آباد و رومشکان به مرز مهران اعزام شد.
وی با اشاره به نقش لرستان به عنوان استان معین در طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای جابجایی به‌موقع زائران در ایام اربعین حسینی انجام شده است و همه تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور بکار خواهیم گرفت.
شرفی با بیان اینکه تمام ظرفیت ناوگان لرستان مهیای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی است، گفت: باوجود اینکه طرح اربعین امسال از ۱۷ مهر آغاز خواهد شد.
این مسئول عنوان کرد: به دلیل حجم بالای سفرها و اعلام نیاز استان ایلام، از ایام تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی به بعد به‌طور مستمر در حال همکاری و اعزام ناوگان کمکی به مرز مهران جهت انتقال زائرین به سراسر کشور هستیم که در آخرین مرحله ۱۰ دستگاه اتوبوس عازم استان ایلام شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.