چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پخش کامل کشتی آزاد قهرمانی جهان در «آنتن»
پخش کامل کشتی آزاد قهرمانی جهان در «آنتن»

هر جا که هستید نورسلطان است !

پخش کامل کشتی آزاد قهرمانی جهان در «آنتن»

کسب و کار نیوز :اپلیکیشن و سایت «آنتن» در روزهای برگزاری کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان به صورت مستقیم این مسابقات را پخش کرده و تا انتهای رقابت‌ها این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آنتن که IPTV و اپلیکیشن مرجع ورزشی علاقه‌مندان به ورزش به شمار می‌رود، از ابتدای شروع مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و سپس رقابت‌های کشتی آزاد در نور سلطان قزاقستان به پخش مستقیم این رقابت‌ها مبادرت ورزیده و در دو روز آینده نیز به صورت مستقیم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را پخش می‌کند.
مسابقاتی که نمایندگان ایران در آن حضور دارند، از طریق شبکه‌های اجتماعی مربوط به «ورزش سه» و «آنتن» برای مخاطبان اطلاع رسانی شده و آنها می‌توانند به سادگی و با استفاده از این پلت‌فرم پخش زنده رقابت‌های ورزشی، این مسابقات کشتی را تماشا کنند.
از ابتدای شروع مسابقات کشتی قهرمانی جهان در قزاقستان، علاقه‌مندان به این ورزش استقبال فوق‌العاده‌ای از پخش رقابت‌ها در آنتن به عمل آورده و با پیام‌های مختلف ما را دلگرم کردند؛ مسابقات صبح با گزارش گزارشگر «آنتن» و مسابقات بعد از ظهر با صدای «هادی عامل» پخش خواهد شد که اگر علاقه‌مند به پیگیری این رقابت‌ها هستید، از هر جا و با استفاده از گوشی خود می‌توانید این بازی‌ها را با بهترین کیفیت روی صفحه گوشی خود تماشا کنید.
ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی‌گیران ایران در روزهای سوم و چهارم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، در ۴۸ ساعت آینده با رقابت‌های مختلفی که اوج آنها دربی ۹۰ و نبرد استقلال و پرسپولیس است، در خدمت مخاطبان و علاقه‌مندان خواهیم بود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.