صفحه اصلی / سرخط خبرها / خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی
خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی

معاون وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی

کسب و کار نیوز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: فرزندان جهادگران امروز در مسیر خوداتکایی کشور در تولید محصولات کشاورزی گام بر می‌دارند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدرضا طلایی امروز (پنج‌شنبه) در سی‌ویکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با بیان  اینکه اقدامات شما در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی بسیار با ارزش بود و هر یک از آنها به عنوان یک مستند بزرگ و با ارزش محسوب می‌شود، افزود: در همایش‌هایی که با محوریت فرهنگ جهادی و مدیریت جهادی برگزار می شود خدمات، رشادت‌ها، ابتکارات و اقدامات شما چه در پشتیبانی و مهندسی جنگ و چه در سازندگی مناطق محروم و روستاها، به عنوان یک الگوی جهادی مطرح است.

وی‌ با اشاره به تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم مستندسازی فرهنگ و مدیریت جهاد در دوران دفاع مقدس و سازندگی، گفت: در حوزه نرم افزاری اقدامات موثری صورت گرفته است که در این زمینه می‌توان به تهیه مستند خاک پاک اشاره کرد. این مستند مصاحبه‌هایی با پیشکسوتان و در خصوص تجربیات دوران جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و محرومیت زدایی است.

طلایی ادامه داد: سامانه سراج پروژه دیگری بود که امروز رونمایی شد و ابزاری برای پژوهش محققین در حوزه دفاع مقدس است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در پایان بیان کرد: ذخیره‌سازی پرونده‌ها به صورت الکترونیکی نیز از اقدامات مهم دیگر اداره کل امور ایثارگران است که به منظور ماندگاری مستندات صورت پذیرفته است و همچنان ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ مشارکت اقتصادی افزایش یافت/تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.