صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تساوی مقابل یوونتوس باعث خوشحالی من شد
تساوی مقابل یوونتوس باعث خوشحالی من شد

دیگو سیمئونه:

تساوی مقابل یوونتوس باعث خوشحالی من شد

کسب و کار نیوز :دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید از بازگشت تیمش مقابل یوونتوس رضایت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روخی بلانکوس امشب در حالیکه در نیمه دوم دو بار دروازه خود را مقابل یوونتوس باز شده دیده بود، در نهایت موفق به جبران این دو گل و کسب نتیجه تساوی مقابل حریف ایتالیایی شد. حالا دیگو سیمئونه ضمن تمجید از قدرت حریف معتقد است تیمش همچنین به پیشرفت و کسب تجربه نیاز دارد.

دیگو سیمئونه گفت: “یک مسابقه شگفت انگیز در لیگ قهرمانان مقابل یک حریف بسیار قوی، بسیار سرسخت و با کیفیت عالی در دو بخش فردی و جمعی برگزار کردیم. علیرغم عدم خلق موقعیت گلزنی، ما بازی را خوب شروع کردیم، اما در نیمه دوم آنها دو بار موفق به گلزنی شدند و اگرچه ما از جریان بازی خارج شدیم، اما روحیه خود را از دست ندادیم.
با توجه به اینکه ما روحیه خود را از دست نداده و شکست را جبران کردیم، این تساوی باعث خوشحالی من است. من در مورد عملکرد درست یا غلط در این دیدار چیزی نمی دانم. ما در برابر یک حریف قوی و با بازیکنان بسیار ماهر بازی کردیم. اتلتیکومادرید به تجربیات بیشتری احتیاج داریم و این دیدار باعث بهبود شرایط ما در آینده خواهد شد. مهمتر از همه، اگر ما به خودمان اعتماد کرده و در همین خط رشد کردن ادامه دهیم، این مسابقه برای ما بسیار خوب خواهد بود. واضح است که ما باید پیشرفت کنیم. اگرچه دو گل دریافت کردیم اما به زمان نیاز داریم. امیدوارم در آینده ما حداقل اشتباهات ممکن را مرتکب شویم.
موقعیت آخر کریستیانو رونالدو؟ او همان بازیکنی بود که همیشه می شناسیم؛ بازیکنی که می تواند سرنوشت یک مسابقه را تعیین کند.”

همچنین مطالعه کنید:

۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، «محمد آیینی» افزود: برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.