صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / این تساوی طعم تلخی داشت
این تساوی طعم تلخی داشت

مائوریتسیو ساری:

این تساوی طعم تلخی داشت

کسب و کار نیوز:مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس تساوی مقابل اتلتیکومادرید را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه,امشب یوونتوس در شرایطی در استادیوم واندا متروپولیتانو مقابل اتلتیکومادرید به تساوی ۲-۲ رضایت داد که در نیمه دوم ابتدا با دو گل پیش افتاد و در ادامه اندوخته خود را از دست داد. مائوریتسیو ساری معتقد است اتلتیکومادرید از موقعیت های قابل پیش بینی به گل رسیده است.
مائوریتسیو ساری گفت: “نسبت به آخرین عملکرد پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و احساس می کردیم بازی در دستان ما است، بنابراین این تساوی طعم تلخی برای ما داشت. یوونتوس در دیدارهای زیادی در این ورزشگاه گلزنی نکرده بود و ما دو گل به ثمر رساندیم و به علاوه سه یا چهار موقعیت دیگر نیز روی دروازه حریف داشتیم. این نتیجه ناامیدکننده است، زیرا گل های اتلتیکومادرید از موقعیت های قابل پیش بینی زده شد و با این وجود ما برای این حملات آماده نبودیم.
اگر منفعل باشیم، هنگام یارگیری نیز منفعل خواهیم بود. بسیاری از توپ هایی که با VAR تبدیل به پنالتی می شود نیز هنگام یارگیری است، پس باید در مورد همه مناطق محوطه باید با احتیاط عمل کنیم.
حضور خوان کوادرادو در ترکیب؟ ما می دانستیم که فضا خوبی در زمین ایجاد خواهد شد و سرعت و قدرت کوادرادو روی ضدحملات می تواند بسیار مفید باشد. کوادرادو به مدت دو ماه به عنوان دفاع کناری تمرین کرد اما امروز در پست هجومی بازی کرد و بدیهی است که حضور وی در تمرینات در یک پست و سپس استفاده از او در نقش دیگر تقصیر من بود و من می پذیرم که این تغییر ممکن است برای او دشوار باشد.
حالا ما باید مشکل خود در مورد ارسال روی ضربات ایستگاهی را برطرف کنیم، زیرا دریافت چهار گل در سه بازی از توپ های مرده تنبیه بزرگی به شمار می آید.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.