صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / این شکست درس تلخ و دشواری بود
این شکست درس تلخ و دشواری بود

فرانک لمپارد:

این شکست درس تلخ و دشواری بود

کسب و کار نیوز :فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل والنسیا گفت این شکست در لیگ قهرمانان برای تیمش درس تلخ و دشواری بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از آنکه چلسی دیشب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه خود استمفورد بریج با نتیجه ۱-۰ مقابل والنسیا شکست خورد، فرانک لمپارد، سرمربی این تیم از راس بارکلی بازیکن جوان خود که در این بازی یک پنالتی را از دست داد دفاع کرده و گفت این شکست مقابل والنسیا برای تیمش درسی تلخ و دشوار بوده است.
چلسی در خانه خود با گل رودریگو بازیکن والنسیا در دقیقه ۷۴ از این تیم شکست خورد و البته راس بارکلی فرصت عالی‌ای که نصیبش شده بود را از روی نقطه پنالتی از دست داد تا چلسی به جای یک امتیار از این بازی با دست خالی به کارش خاتمه دهد. با اینحال لمپارد از بارکلی حمایت کرد و گفت او پنالتی‌زن انتخابی تیمش بوده است.
لمپارد در پایان بازی گفت:” معتقدم ما در این بازی به اندازه کافی خلاق بودیم. فرصت‌های عالی زیادی خلق نکردیم ولی فرصت‌های خوبی داشتیم. بهترین فرصت ما آن پنالتی بود. بعد هم از یک شوتی که در چارچوب ما زده شد گل خوردیم. این شکست در چمپیونزلیگ برای ما درسی تلخ و دشوار بود. ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم ولی باختیم. خبر خوب این است که پنج بازی دیگر از این گروه برایمان باقی مانده”.
سرمربی چلسی در ادامه گفت:” این واقعیت که شکست در بازی‌های خانگی خیلی تلخ است این بازی‌ها را فوق‌العاده مهم می‌کند. به خصوص با توجه به اینکه بعد از این چند بازی خارج از خانه پیاپی در پیش داریم. در این میان هم چند بازی باید در لیگ انجام بدهیم. باید با تمرکز کامل در بازی‌های بعدی به مصاف حریفان برویم و در یکی دو تا از آنها خوب نتیجه‌گیری کنیم چون در غیر اینصورت کار برایمان خیلی سخت می‌شود”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.