صفحه اصلی / سرخط خبرها / قشم عضو سازمان جهانی گردشگری ملل متحد شد
قشم عضو سازمان جهانی گردشگری ملل متحد شد

قشم عضو سازمان جهانی گردشگری ملل متحد شد

کسب و کار نیوز: ‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از عضویت این منطقه در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (‌UNWTO‌) خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ‌حمیدرضا مومنی با بیان این خبر گفت: با تلاش‌های معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اقدامات مدیریت و کارشناسان گردشگری منطقه آزاد قشم، عضویت این منطقه در بیست و سومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد‌در سن‌پترزبورگ روسیه به تصویب نهایی رسید.
وی افزود: موضوع عضویت منطقه آزاد قشم و چهار عضو وابسته جدید کشورمان در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در نشست شورای اجرایی این سازمان در خردادماه سال جاری در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان مطرح‌شده و در خصوص آن رایزنی صورت گرفته بود.
منطقه آزاد اقتصادی ارس، شرکت اراضی عباس‌آباد، مجموعه تفریحی‌ورزشی تله اتاقک توچال و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مانا سیر پردیس ایرانیان همراه با منطقه آزاد قشم به عضویت سازمان جهانی گردشگری ملل متحد درآمده‌اند.
بیست و سومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ شهریورماه جاری در شهر «سن‌پترزبورگ» روسیه برگزار و عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیته بررسی درخواست‌های اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری که معمولاً در حاشیه نشست‌های شورای اجرایی برگزار می‌شود و به‌نوبه خود زمینه حضور فعال‌تر بخش خصوصی در مجموعه اعضای وابسته این سازمان جهانی را فراهم می‌آورد؛ برای دو سال آینده تمدید شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.