چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / تولید ۲۳٫۵ میلیون تن آلومینیوم در چین
تولید ۲۳٫۵ میلیون تن آلومینیوم در چین

طی 8 ماهه نخست 2019 روی داد:

تولید ۲۳٫۵ میلیون تن آلومینیوم در چین

کسب و کار نیوز-طی 8 ماهه نخست سال 2019 میلادی 23 میلیون و 470هزار تن آلومینیوم در چین تولید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایمیدرو، به نقل از خبرگزاری رویترز تولید آلومینیوم چین از ابتدای ژانویه تا پایان اوت سال جاری میلادی با رشد ۱٫۴ درصدی به ۲۳ میلیون و ۴۷۰هزار تن افزایش یافت.
همچنین جکی وانگJackie Wang ، تحلیلگر صنعت آلومینیوم معتقد است که رشد قیمت این فلز منجر به ایجاد انگیزه برای افزایش میزان تولید در سه ماهه چهارم می شود.

چین در ماه اوت ۲۰۱۹ میلادی تولید آلومینیوم خود را با ۰٫۳ کاهش نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی ۲ میلیون و ۹۷۰هزار تن به ثبت رساند. همچنین میانگین تولید روزانه آلومینیوم چین طی مدت مذکور۹۵هزار و ۸۰۰ تن اعلام شده است.

رشد تولید فلزات غیرآهنی

طی ۸ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی ، تولید ۱۰ فلز غیرآهنی در چین از جمله قلع، آنتیموان، منیزیم، تیتانیوم و جیوه به ۳۸ میلیون و ۶۳۰هزار تن رسید که حاکی از رشد ۴٫۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این در حالی است که تولید این فلزات شامل مس، آلومینیوم، سرب، روی و نیکل در ماه اوت ۲۰۱۹ میلادی با افت۰٫۳ درصدی به ۴ میلیون ۹۱۰هزار تن کاهش یافت.

چین بزرگترین تولیدکننده آلومینیوم جهان است که در سال ۲۰۱۸ میلادی توانست با تولید ۳۳ میلیون تن آلومینیوم در صدر تولیدکنندگان این محصول در جهان قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.