صفحه اصلی / سرخط خبرها / شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه دستگیر شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه دستگیر شدند

کسب و کار نیوز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به دستگیری شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه گفت: این افراد از دو روز پیش توسط سازمان بازرسی به سبب برخی تخلف‌های مالی دستگیر شده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، شهرام ملکی  با بیان اینکه این افراد در راستای تحقق شعار شفاف سازی، رسیدگی و برخورد با تخلف‌های اداری از سوی مراجع قانونی دستگیر شدند اظهار کرد: این اقدام در نتیجه تشدید بازرسی‌های دوره فنی، شهرسازی، مالی و اجرایی و محرز شدن برخی اشتباه‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: طرح تشدید بازرسی‌ها از سال گذشته آغاز و تاکنون چند دوره از همه شهرداری‌های استان بازرسی انجام شده و این طرح همچنان در مدیریت‌های شهری (شهرداری و شوراهای اسلامی شهر) ادامه دارد.

ملکی یادآور شد: استانداری کردستان در این راستا همکاری تنگاتنگی با اداره کل بازرسی استان دارد و با محرز شدن اشتباه‌ها ابتدا با صدور اخطار به دنبال رفع آن است و در صورت احراز تخلف از مجاری قانونی اقدام به برخورد با متخلفان می‌کند.

معاون استاندار کردستان در خصوص جزییات پرونده شهردار بانه و یکی از کارکنان این شهرداری گفت: پرونده این افراد اکنون در اداره کل بازرسی برای رسیدگی به تخلف‌های مالی در حال بررسی است و به محض مشخص شدن وضعیت، جزییات آن اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.