صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رقابت ۲۵۰ نخبه برنامه نویسی موبایلی در دانشگاه شریف
رقابت ۲۵۰ نخبه برنامه نویسی موبایلی در دانشگاه شریف

رقابت ۲۵۰ نخبه برنامه نویسی موبایلی در دانشگاه شریف

کسب و کار- هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه با رقابت ۴۸ ساعته ۲۵۰ نفر از نخبگان برنامه نویسی کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، این رقابت با هدف شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار، ۲۸  تا ۳۰ شهریورماه جاری برگزار می شود. در این مسابقه تیم هایی شامل برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز،  ۴۸ ساعت زمان دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده سازی کنند.

در این رویداد حدود ۴۰۰ نفر از برنامه نویسان کشور ثبت نام کردند که پس از بررسی های انجام شده ۲۵۰ نفر جواز ورود به مسابقات را دریافت کردند. این افراد در قالب ۷۰ تیم از دانشگاه های کل کشور شامل دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، شهید چمران اهواز، بوعلی سینا همدان و از شهرستان های مشهد، اصفهان، یزد، کرمانشاه، شیراز، گلستان، تبریز، بناب، بابل، گلستان، زنجان، بوشهر در این مسابقه حضور دارند.

ماراتن برنامه نویسی پنجشنبه ۲۸ شهریور ساعت ۹ صبح شروع شده و تا ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه ۳۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت تیم های برنامه نویس بدون وقفه مشغول کار خواهد بود. پس از اتمام مسابقات تیم ها جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت کرده و شرکت های سرمایه گذار رویداد نیز تمایل به استخدام این تیم ها خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.